Inlägg från: myskatt |Visa alla inlägg
  • myskatt

Scrapträsket

Flyttar över min fråga hit då¨

Kan jag skriva ut text och grafik med laser/inkjet skrivare och använda i mina lo:ter? På åldersbeständigt papper såklart!

• myskatt

Tjoho! Då blir det genast roligare, behöver öva ps och illustrator nu när mamma hjärnan står still.

• myskatt

Om ni lovar att inte skratta allt för mycket får ni gå in och kolla på min första lo...

Finns inga ord för hur missnöjd jag är men med bättre förberedelse och en kniv istället för sax kanske det går bättre nästa gång. Stämplarna va påtok för överkurs!!!

• myskatt

Har suttit bänkad framför tvn med min kartong med prylar. Måste skaffa mer grejer för allt verkar gå i brunt...

Har laggt upp mitt andra försök till lo .

• myskatt

Cia
    Vi har så fruktansvärt stor tv (52") så man kan inte missa Slagerfesten var man än gömmer sig i vardagsrummet.

• myskatt
    Tilde har sovit sen 10.15 så jag har gjort tre sidor till . Börjar få slut på kul material, allt ser likadant ut.
  • myskatt
    Vad har ni för papper när ni skriver ut på skrivare? Vill inte stoppa nåt av mina mönstrade i skrivaren och skriva på baksidan. Jag kanske har missat helt, men finns det inte enfärgat papper *doh*?

Finns det några andra kul sämpelalfabet som inte ger flexoring runt bokstäverna. Har ni nåt material att rekomendera.
  • myskatt

Synd att det nite finns papper i A4, är för lat för att göra nya profiler för små pappersbitar som blir över här och där.

• myskatt

2xA
    Jag har inte fattat var man registrerad sig. Det står hur bra det är att göra det och vad man får tillgång till...men sen då?

Svar på tråden Scrapträsket