Scrapträsket
Flyttar över min fråga hit då¨
Kan jag skriva ut text och grafik med laser/inkjet skrivare och använda i mina lo:ter? På åldersbeständigt papper såklart!
Flyttar över min fråga hit då¨
Kan jag skriva ut text och grafik med laser/inkjet skrivare och använda i mina lo:ter? På åldersbeständigt papper såklart!
Tjoho! Då blir det genast roligare, behöver öva ps och illustrator nu när mamma hjärnan står still.
Om ni lovar att inte skratta allt för mycket får ni gå in och kolla på min första lo...
Finns inga ord för hur missnöjd jag är men med bättre förberedelse och en kniv istället för sax kanske det går bättre nästa gång. Stämplarna va påtok för överkurs!!!
Har suttit bänkad framför tvn med min kartong med prylar. Måste skaffa mer grejer för allt verkar gå i brunt...
Har laggt upp mitt andra försök till lo
.
Cia
Vi har så fruktansvärt stor tv (52") så man kan inte missa Slagerfesten var man än gömmer sig i vardagsrummet.
Synd att det nite finns papper i A4, är för lat för att göra nya profiler för små pappersbitar som blir över här och där.
Ska testa att fästa på A4 papper nästa gång.
2xA
Jag har inte fattat var man registrerad sig. Det står hur bra det är att göra det och vad man får tillgång till...men sen då?