Scrapträsket
Jasså, det är denna tråd som gäller nu då?? Ok, då kommer jag hit åxå
Jasså, det är denna tråd som gäller nu då?? Ok, då kommer jag hit åxå
Jaha, nu börjar graviditeten märkas av. Jag är såååååååå vansinigt trött att jag orkar bara inte scrappa. Går dit och sätter mig, tittar slött på mina grejer och försöker orka med nåt, men det gååår inte. Så nu ska jag gå och lägga mig!!!! Hoppas jag har lite mer ork imorgon. Jag vill ju så gärna sätta igång med en ny LO.
God natt!!
Marajjah:
Usch, det låter inget vidare
. Jag hoppas inte min trötthet ska hålla i sig sååå länge, det viiiillll jag inte. Satt faktiskt en liten stund i går och scrappade med ögonlock tunga som bly, men det blev lite gjort i alla fall
. Men nu är det nog sängen som gäller igen, passa på medans Tindra sover. Fyyy bubblan vad trött jag är.
smulan001: wow vilken fin LO
. Usch, jag har fortfarande inte riktigt hittat tillbaka till scrappandet. Är fortfarande för trött och även har illamåendet börjat lite. Jaja, är man gravid så är man
Måste få fråga, jag ser att så många har så mycket mindre kort i sina LO:er. Hur får ni tag på dom?? Beställer ni korten i mindre format då, eller har ni en egen fotoskrivare som kan skriva ut i mindra format?? Det ser så snyggt ut tycker jag.
Cheri: Jag har varit inne på scrappiz nu och spanat in dina LO:er där................jag är mållös................jisses så superläckra LO:er du GÖR!!!!!!!! Så avis!!!!!!!!!!!!
Finta: Ok, ja det är ju kanske ett sätt
ja dom kan man ju använda, har jag inte tänkt på. Ska genast leta upp alla mina såna. Fast dom är väl kanske i minsta laget, men har man inget annat så duger dom med