• Edma

Scrapträsket

Det här med shoppandet går i vågor hos mig, men så är jag ju nybörjare och har inte fattat riktigt vad allt är och vad man behöver osv

Tror det var Skumpis som skrev att hon vill ha en egen scraphörna. Jag kan bara hålla med!! Vad jobbigt det är att dra fram allt och stöka till på köksbordet och sen, det värsta, att plocka bort allt igen efter varje "scrapsession"!!! Skulle vara sååå skönt att ha ett litet rum, eller en liten vrå, där man kan ha allting framme hela tiden.

• Edma

Varför blir färgerna så dåligt återgivna när jag fotar mina LO´s?? Arrrghhh!! Hmmm....kanske beror på att kameran är från förra sekelskiftet...typ.
    Ja, ja nu finns iaf 2 nya LO´s i galleriet för den som vill
    På semester-LO:n så är bakgrundsfärgen egentligen ljust vinröd och tagsen är gröna. Bara så ni vet

Nu måste nog jag shoppa mer papper snart!

• Edma

Nu har jag shoppat massor av papper!! Och nya plastfickor till mitt album.
    Här ska scrappas!!

• Edma

Nu finns det 2 nya lo´s i mitt galleri!

• Edma

Längesen jag skrev något nu....
    Men nu har jag äntligen gjort en ny lo!!! Välkommen in och kika....

• Edma

Nu har jag en ny lo i galleriet. Synd att färgerna blir så dåligt återgivna på fotot bara...
    Kika in och tyck till vet ja!

• Edma

Alltså, jag blir inte klok på scrappiz hemsida!! När jag söker på en medlem så får jag ju ändå inte se den personens lo´s! Bara om personen är inloggad osv...?? Fattar noll!

• Edma

Ok, men det går alltså inte att söka på en person och se dennes layouter??

• Edma

Marajjah:
    Jag beställde från pysselpunkten i måndags och fick paketet idag. Det tycker jag är snabbt. Det har ju varit en "röd" dag oxå

Svar på tråden Scrapträsket