Scrapträsket
Hej!
Jasså det är här ni är..
Nya lo´s finns i mitt galleri i starka bilder ifa någon är nyfiken
Kom gärna med tips för jag är fortfarande ntbörjade..
Hej!
Jasså det är här ni är..
Nya lo´s finns i mitt galleri i starka bilder ifa någon är nyfiken
Kom gärna med tips för jag är fortfarande ntbörjade..
Tack tjejer för era fina ord.
Jag håller med Cia att min senaste Lo behöver utsmyckning av något slag men det är rätt enkelt för jag har inget matrial att välja mellan så den får vänta. (har flera som inte är riktigt klar och behöver något men jag kan inte sätta fingret på vad.)
Är det någon som vet hur man gör ett minialbum??
Tänkte göra ett till svärmor (som fyller år snart) från min
dotter...
Imorgon ska jag åka å shoppa kläder till "dotra mi" för hon börjar inskolningen på måndag. Det är ganska mycket som behöver inhandlas.
Ha det bra och scrappa vidare.....
Jag frågar igen vart man kan få info om mimialbum??
Är det någn som vet hur man gör??
JAHA!! Fel låt vann i år oxå...typiskt...
Klart att stordivan skulle gå å vinna men det gör hon ju bara för att hon är hon och inte för att låten var bra för det är sååå kass...Bla
ZaraÖ:
Jag har beställt från Magnolia och har inget att klaga över..vad är de dåliga på??
Har inte nätbutikerna någon katalog?? dum fråga kanske men det skulle ju vara bra att se vad det är man beställer.
Cia:
Det jag menade med katalog var att det skulle vara lättare att sitta hemma och läsa om sakerna och hur de används (än att försöka gissa sig till på nätet) för det är ju en djungel när man som jag är nybörjare i denna underbara hobby...
Nu måste jag bara fråga er "proffs".
Vellum....är det vanligt papper eller är ?????
Hur använder man det på bästa sätt..
Tänkte köpa vellum igår men ångrade mig när jag inte vet vad det är.. Ursh måste gå en till scrappkurs känner jag...jag är såå vilsien i denna hobby...
ojoj nu har jag inte hängt med alls...vad är det för tävling här på FL???
Nyfiken nyfiken...
Två nya los....