• leamon

Scrapträsket

Har äntligen fotat ett par nya LO:s....ligger i galleriet!!

• leamon

Cheri....flirtar lite...kan du fixa till mig oxå?? Med brunt (gärna mörkt) hår o Monica.

• leamon

GRATTIS BV!!!!

Trodde gårdagen skulle bli en kostnadsfri dag då jag skulle vara hemma hela dagen...men ack vad jag bedrog mig...har skickat efter scrapgrejjer för ett antal hundra kronor...suck....

• leamon

söker med ljus o lykta efter snygga fonter med ÅÄÖ..någon som har någon bra länk? De flesta saknar ju tyvärr de bokstäverna...

• leamon

har uppdaterat med ett par nya lo's!!! Äntligen börjar jag få nått gjort, inte bara handla o sitta vid datorn o titta på andras otroligt fina o inspirerande lo's!

• leamon

några nya lo's och kort i galleriet...risa o rosa gärna!!!

• leamon

välkommen i gänget syrran!!! du är nog oxå snart nerdragen i träsket....

• leamon

malinka2: självklart scrappiz som du skrev men är även inne på pyssel.net en del... Är visserligen inte så flitig med inlägg (inte här heller...) men läser desto mer!!! Har samma nick överallt...

• leamon

johannapanna: jag fotade tidigare men har nu börjat scanna...färgerna blir så mycket bättre!!!

• leamon

Gissa vem som är glad idag?? Jag fick ett mail att jag har vunnit maj månads tävling hos Kickis pyssel (kickispyssel.vstore.ca/)med mitt kort "Grattis Jesper"!!! Visserligen var det inte så många kort med i tävlingen men ändå...

Svar på tråden Scrapträsket