Scrapträsket
Den här veckan har det verkligen varit fullt, och jag känner att jag inte har den tid jag vill att sitta och vara på forum så det blir mer sporadiska inhopp från min sida.
Den här veckan har det verkligen varit fullt, och jag känner att jag inte har den tid jag vill att sitta och vara på forum så det blir mer sporadiska inhopp från min sida.
Kikar in en liten stund och hälsar på er alla scrappar. Hur går det för Er? Här går det upp och ner, har liksom ingen ork för tillfället för just att scrappa. Men det återkommer.
Nu ska jag kika runt lite, ha det gôtt!
Jag hinner inte uppdatera mej här hela tiden, vill Ni mej nå got som ni vill ha svar på så får ni skicka det till min inbox, annars är risken stor (!!!!) att jag missar något, och det vill jag inte göra. Varken för er skull eller min skull.
Nu vill jag inte göra någon arg eller ledsen utan bara konstaterar att det är svårt att få en bra stämning på ett forum där det finns tävling med röstning med. För tyvärr förekommer kompisröstning vare sej man vill eller ej. Man lär känna i varandras stil eller också känner du igen fotona. Tyvärr så faller du för det lättare än du tror.