• kela81

Scrapträsket

nån som vet vilka öppentider papprika har idag? Deras hemsida funkar inte för mig!
    Jag har 600 kronor kvar på kontot...det är 10 dagar kvar till lön..men jag bara måååååste dit och handla något...det behöve rinte ens vara stort eller mycket bara jag får shoppa
    *galen..jag neeeejjj då... *

• kela81

humlan-tack ja..det är osndag och det är kvällsöppet..perfekt eftersom inte sambon kommer hem förens sent i kväll *måste ju trösta mig med nått*

• kela81

*Gäsp* *jätte trött*
    var till papprika i går kväll och shoppade lite..jätte fina papper Fast va mycket folk det var där i går kväll! Blev nästan lite rädd (om nån var där så var det var jag som stod och försökte vara lite osynlig i pappershöran i nån halvtimme och sen sprang hem så fort benen bar med mina nya skatter )
    orkar dock inte scrappa i kväll...är ju aldeles för trött..jobbigt det där med att jobba..

• kela81

Åååååhhhh...inga kort med posten i dag heller Vad ska jag då göra hela helgen
    Förutom att äta massa kakor i morron på kalas

• kela81

Läste i min amelia brud och bröllop (JA jag erkänner...jag köper sånt trotts att jag inte har något planerat bröllop )att det finns en scrapbutik på tometbodavägen/st. eriks plan i stockholm...vad är det för butik Det stod inget namn nämligen! Nån som vet

• kela81

var det nyligen hon stängde då heller? Det är senaste nummret av tidningen jag har...vore ju lite trist om de ger ut info som inte stämmer...

• kela81
    Åh..synd...jag som sett fram emot att få gå och shoppa bland alla de hundratals fina papprena de beskrev i tidningen
  • kela81

vart på scrappiz kan man se bilden? Fattar ingenting av den sidan...*dum*

Svar på tråden Scrapträsket