Scrapträsket
Hoppar efter er....
Hoppar efter er....
Om man vill spara papper när man skriver ut så har jag ett tips....
Skriv först ut din text på ett vanligt A4, sen klipper du ut en bit cardstock i rätt stl och sätter över texten fäst med hjälp av fotofix, sen är det bara att skriva ut en gång till på samma papper och då hamnar din text rätt på ditt cardstock.....
Lycka till!!!
En till som sitter uppe mitt i natten, scrappar faktist för ovanlighetens skull, det var länge sedan....
Vi flyttar ju nästa helg så jag som inte har något annat att göra..... hmmmm......
Ska göra ett litet album var till Sebastians fröknar på förskolan, hoppas att det uppskattas...
Men vart tog motivationen vägen och hur kommer det sig att man alltid är ute i sista stund???
Dax för kudden nu så jag orkar upp med ungarna i morgon.....
Nej det är nog sista sekund som gäller JÄMT.....
Var lika dan när jag pluggade då satt jag sista nätterna och skrev tentor.....
Nu är alla bilderna printade och tillskurna nu ska jag planera lite och se över mitt material, som hälften redan är packat i en kartong dock tillgänglig.....
Sen får jag fortsätta i morgon....
Har ju ända till nästa torsdag på mig, får hoppas att det går utan problem så borde jag hinna....
Tyvärr så är det ju kvällar och nätter som gäller när barnen somnat, längtar tills vi flyttat då får jag ett scrapprum!!!!
Nu är fröken albumen färdiga!
Ska bara scana det sista så lägger jag upp dem på scrappiz, när jag har flyttat klart och kommer online igen så ska jag uppdatera min FL sida så jag får massa utrymme....
Zaraö Ring och fråga eller maila, det hade jag gjort....
Så nu har jag rensat så de nya sidorna finns att titta på även här......
Titta gärna förbi och lämna en rad...
till torrchalks använder jag tops eller ögonskuggs "duttar", har köpt såna på H&M till ok pris.... Då är det bara att knäppa med fingret mot dem så dammar det överflödiga ut så kan man byta färg sen.....
ÄNTLIGEN tillbaka....
Flytten har gått bra, nu ska jag försöka komma på hur jag vill inreda mitt hobbyrum..... Känns så lyxigt!!!
Ska försöka få lite tid över att sätta mig och pyssla också här framöver...
www.scrapjazz.com/topics/Organization/Scrap_Rooms/503.php Detta rum vart nog min favorit, får nog be min pappa bygga hyllor som passar till det jag vill ha....
Nu har jag tittat igenom alla rum på länkarna, men JÖSSES vilka summor de måste lagt ut på sin hobby.....
nytt kort hos mig att titta på....
vet ingen som säljer Wishbladen i Sverige ännu, tyvärr....
www.wishblade.com/
www.ktcrafts.com/wishblade.html
vet att det diskuterats om wishbladen på www.scrappiz.se
vet att mysmasken och essovich har en wishblade.....
Även på paprikas forum har den diskuterats.
det billigaste priset jag hittar just nu är ca 404$ sen tillkommer ju frakt osv.
Jag hoppas själv på att min bror som bor i USA sen 2003 ska komma hem på besök och bära med en wishblade till mig.....
man kan ju kolla www.e-bay.com om det säljs wishblade där.....
Jag ska gå på mässan! Ska försöka vara där tidigt.....
Jag har ju just fyttat och gissa vilken tur jag har, vi har en granne hon är från USA oc håller också på med scrap!!!! Kul med någon nära som delar samma intresse......
KOLLA HÄR!!!!!!
www.miimo.se/
Malin säljer rubons med svenska ord!!!!!
Måste ha, bara såååååå fina!
Hur många ska på mässan på lördag i Stockholm som Skapahobby anordnar???
jag ska dit....
Lillvilda: Jag har handlat på tradera men bara dekorationer, papper vill jag se och så vill jag att så få som möjligt har fingrat på dem....
man ska vara prismedveten för det kan lätt rinna iväg och bli dyrt....
malinka2: Jag är inne på Scrappiz, kollar ibland Papprika men är inte regad där.....
Timmerback: jag har varit på maraton flera gånger och Benjamin har varit med han är nu 10½ månader det har gått jättebra, Men från nu kommer han få vara hemma med pappa och storebror.
Svartnos: Mitt tips är scraproom, pysselpunkten och papprika.... Lyfter ett varnande finger för Magnolia, det kan ta LÅNG tid innan man får sina saker efter mycket tjat....