Inlägg från: lovelylocks |Visa alla inlägg
  • lovelylocks

Scrapträsket

hallo missys! ny lo i galleriet. planen var att den skulle bli helt annars än vad den vart, men så hittade jag en massa underbara bg papper jag glömt att jag hade så jag var tvungen att ändra inrikting. lon tog mig 2 timmar att göra o det var superkul hela vägen! omd et ändå alltid kunde gå så här lätt....

• lovelylocks

ålen, vad kul! det e det som e meningen!!!

• lovelylocks

hejsan damer! e det ngn av er som e mycket på scrappiz? har just blivit medlemm o fick idag ett personligt meddelande där det stod Grattis: till dagens scrappiz... Njut av DIN dag!!

kan ngn hjälpa mig att tyda??!! vad e dagens scrappiz???

• lovelylocks

ah okej nu har jag forskat lite o det visade sig at jag blivit vald till dagens scrappare på scrappiz.se!!!

• lovelylocks

haha tack så mycket! ja det var helt enkelt ngn som gillade mina alster och utnämnde mig till dagens scrappare! var vissst ngn sådan sorts tävling för att lyfta fram duktiga scrappare, och tydligen hörde jag in där! gissa om jag blev förvånad!!!

• lovelylocks

heelt scrapbefriad loveli här mitt i flyttstädning trååååk!

ngn av er donnor som beställt från lifetimemoments.com? jag gjorde en order den 27e feb, hörde inget av dem förrän igår, typ en mån senare då har de dragit pengar o skickat paketet. och slutfrakten gick på 10.50 usd. dyrt
    tänkte bara kolla om ni vet hur d e med tullen? houseofpaper var ju sjyssta men jag vet inte om jag kommer bli snuvad ännu mera på denna beställning? dessutom beställde jag bara typ 20 papper, helt ovärt. men iofs har jag bara hittat foof a la:s papper på magnolia här i sverige å med tanke på deras rykte beställer jag hellre från utlandet.

• lovelylocks

shoo fröknar! var ett tag sedan jag var inne här, och ännu längre sedan jag scrappade. har haft fullt upp med flytt och nu har jag börjat skola och det närmaste handarbete jag kommit är virkningen av mina dreads som jag håller på med i skrivande stund, men de tycks aldrig bli klara. suck. nåväl, ska dra en inspiritations runda o se vad ni åstadkommit! kram på er från loveli

Svar på tråden Scrapträsket