Inlägg från: Bejbi78 |Visa alla inlägg
  • Bejbi78

Scrapträsket

Cia

Jaaa, visst var skissen cool Ska verkligen försöka ta mig tid att göra den

• Bejbi78

*awww* Stackars Cia, varför leker inte du med dom andra tjurarna?!

• Bejbi78

Skumpis

Det är maxfrakt på 44 kronor för försändelser upp till två kilo...

• Bejbi78

Skumpis

Jag har (fleeera stycken *hihi*) och jag ÄLSKAR dom. Man vill bara ha fler

• Bejbi78

Beror ju lite på vem albumet handlar om. Jag har ju en kille, så de albumen jag har är denim, chocolate brown och ett ljusblått som jag inte minns namnet på

• Bejbi78

Jag har nog uppåt 40 plastfickor i ett av mina *fniss* Har köpt förlängningsskruvar som tillhör just de albumen.

• Bejbi78

Det finns möjligtvis inga skåningar här som är sugna på att träffas och pyssla och snacka goja i slutet av maj?

• Bejbi78

tr3z

Jaha ja...ingen aning om var det ligger *asg*

• Bejbi78

Loppan79

Jag har kört både med fluid chalks och akrylfärg, men trivs bäst med det sistnämnda

• Bejbi78

*suck* Någon som har sett min inspiration och scraplust?! Den har varit försvunnen i flera månader och nu VILL jag hitta den :-/

• Bejbi78

Jo79

Snarare tvärtom. Ett smidigare och mer behagligt verktyg att använda har jag då aldrig sett maken till

• Bejbi78

Jo79

"Ingen silent setter där... men oj vilka fina urban nånting papper! Tål att tänkas på.... "

Titta en gång till, hörrö *skrattar*

• Bejbi78

Jo79

Vad bra att brevbäraren hade ordning på sig

• Bejbi78

Jo79

Jag måste säga att jag blir VÄLDIGT förvånad om du skulle bli besviken, för maken till bra verktyg har jag aldrig skådat/använt

• Bejbi78

Sagomamma

Hahaha...smileygubben i ditt senaste inlägg var ju för schnygg. Bajsnödig eller nåt i den stilen?! *haha*

• Bejbi78

BillaBong

Tycker du har gjort ett kanonjobb. Är SÅ impad av hur ni kan använda så mycket mönstrat utan att få det att se rörigt ut

• Bejbi78

"Vad är det? En resväska? En beautybox? Eller en SCRAPVÄSKKA kanske!!!"

*Asg* Då får man vara bra jäkla o-snygg om man behöver en beauty box av modell gigatisk *s*

Svar på tråden Scrapträsket