• aell

Scrapträsket

Nu har jag tagit mig i kragen och satt in tre nya LOs i galleriet. Känner mig dock inte helt nöjd... Borde surfa runt här och hämta lite inspiration ut era gallerier...

• aell

Skumpis: Så snyggt kort du gjort! Har aldrig tänkt på att man kan fästa blommor med eyelets... Det ska jag prova nästa gång!

• aell

Mitt bidrag är klart! Trodde aldrig det skulle bli något... Bra skiss MAMMSY, men svår tyckte jag att den var. En riktig utmaning! Nu gäller det bara att gubben skyndar sig hem med kameran (han har snott den igen...!) så jag får fota å sända den till tr3z.

• aell

Hjälp! Jag får inte tag i nån kamera! Gubben har min på sitt jobb... Är det idag eller i morgon som LOn ska vara hos tr3z?

• aell

Ok, då kanske jag får tag på en kamera i morgon... Ska försöka vara lite tidigare ute med nästa LO. Den såg jättehäftig ut ZaraÖ!

• aell

Hur funkar paypal? Jag är alltid så rädd för att betala med kreditkort på nätet...

• aell

Nu blir jag så avundsjuk på er som bor i Sverige och vet vad frakten blir eller i bästa fall får beställa fraktfritt! Lyckliga ni! Här i Finland finns det egentligen inga scrapbutiker och när man beställer från Sverige är det oftast frakt enligt postens tabell och inte vet man ju hur mycket det man beställer väger... Borde väl köpa en våg och börja väga papper för att få en liten uppfattning...

• aell

2xA - Fortsätt planera scrapbutik! Jag tror du får många kunder. Visst går det att beställa från de svenska butikerna också, men det är så tråkigt när man inte har en aning om vad frakten blir... De flesta har ju fast frakt endast inom Sverige.

• aell

Sagomamma: Jo, jag såg att du hade det på din sida, nånting om att man får veta vad slutliga priset blir. Och det är ju bra, så blir det ingen överraskning. Fast det är ju ändå dyrare att skicka från Sverige till Finland än inom landet. Så lite lyxigt skulle det faktiskt kännas med en scrapbutik här i Finland oxå...

• aell

2xA - Om jag hade lite mera tid skulle jag verkligen kunna tänka mig att starta butik med dig! Vi bor ju inte så långt ifrån varann heller... Men just nu hinner jag inte ens scrappa! Men jag blir din kund i alla fall. Var så säker!

• aell

Snysop - Jag scrappar bara de foton jag blir inspirerad av. Är rädd att jag får scrapblock om jag känner att jag MÅSTE scrappa om något.

• aell

Ellisen - Ja, de är jättefina allihopa. Gillar verkligen din scrapstil!

• aell

Nu har jag en ny LO i galleriet ifall någon är intresserad. Den ser sned ut på fotot, borde ev. ta nytt foto...

• aell

annika5064 - kollade länken... Oj, vilket galleri. Tänk om man kunde scrappa som hon!

• aell

Jag får inte nog av Basic Grey Aged&Confused, speciellt Phresh&Phunky. Skulle vilja ha alla!

Svar på tråden Scrapträsket