• LizG

Scrapträsket

Nu har jag äntligen lagt ut mina första LO i galleriet Så skoj att pyssla med dom, har mest gjort kort på senaste dock..
    ska beställa mer papper snart men måste bestämma en slutsumma först innan jag släpper loss mig själv det rusar iväg allt för mkt annars har jag märkt. Sen blir det nog fler LOs att fixa

• LizG

tack för alla fina ord om mina LOs. nu blir jag sugen på att scrappa juh! måste kolla m sambon hur mkt vi kan avvara till scrappingsaker denna månad... sen gäller bara den där väntan på nya papper.

har ni nåt bra tips för att hitta rätt bazzill att matcha dom mönstrade papperna? tror ni man kan plocka mönstrade o be dom i butiken att matcha m bazzill (m en summa som dom har att gå efter)? valde helkonstigt sist jag beställde nämligen..

• LizG

skumpis: jo dom konstiga bazzill som jag fick hem har faktiskt blivit använda till kort som jag gjort. ska bestämma mig för butik (alltid svårt) sen mailar jag dom o frågar ang matchning.

• LizG

Jo79: WOW! tack tack säger jag o skriver genast ut listan! Nu ska här matchas Då kanske jag bara måste beställa lite ikväll ändå

• LizG

lycka2: du verkar ha en smart ide med att skriva upp namnen. här åker alla ner i lådan där det är nån sorts ordning iaf (färgskala). Namnen på papperna har jag dock ingen aning om. Har sett några ställen som man kan köpa tags på o då kanske man kan plocka ihop en bunt..

• LizG

Farligt att läsa i denna tråden tydligen.. där försvann en massa pengar. Var juh bara tvungen att besöka scrapkammaren (tack för tipset mammsy!) o där klickade jag visst ner en del papper Sen så blev det en tur till scraproom också där det trillade in lite mer papper o annat smått o gott. Nu är det däremot sluthandlat för mig denna månad..
    Nu längtar jag bara till jag har alla dessa saker hemma!

• LizG

skumpis: scraproom har massor av foamstamps

• LizG

hej där, läser mest (o tjuvkollar i era gallerier ) men nu måste jag bara lägga in en fråga...

Någon som har tips på roliga dekorationer? Så insöad på Prima got flowers, använder dom hela tiden känns det som. Dom är helt underbara men nu behöver jag nåt annat skoj så alla LOs o kort inte ser likadana ut.

snysop: bra pris för silentsettern. jag köpte min för 200kr plus frakt. Den är iaf helt underbar fast MMs öljetter är svåra, då får man stå upp o trycka som tusan... föredrar bazzills, dom är lättare

• LizG

cheri: önskar att jag var bra på rumslösningar.. mina saker ligger överallt i mitt rum. Kan bara inte komma på om jag ska sätta upp hyllor eller endast en bokhylla..

• LizG

nu har jag pillat lite på datorn o vips så ligger det beställningar på två ställen väntar med spänning tills paketen kommer hem.

Har tyvärr en dubbelLo som ligger hemma o väntar på att bli färdig. Ingen aning om ja vill ha den som den är eller inte. Förresten; har ni alltid en överskrift/rubrik?
    Papperet som jag använder (ett av dom) är Family words, Flair Designs (finns på www.scrapkammaren.se ). Behövs det verkligen en rubrik då? Det är familjen, eller släkten på bilderna. Lägger ut LOn om ni vill kolla hur den ser ut..

• LizG

skumpis: är det smidigt att beställa från usa? hur blir frakten osv? fastnar sånt i tullen? Oj många frågor men jag får passa på har du nån rolig adress så är inte det helt fel heller...
    min scraplust hoppas jag kommer tillbaka samtidigt som monogrambokstäverna som jag beställt dimper ner i brevlådan.. har haft en dubbel lo halvfärdig alldeles för länge på skrivbordet nu...

• LizG

skumpis: tack tack.. får vänta tills det har gått skälig tid sen senaste inköpet... sambon tycker jag shoppar för mkt (inte jag he he).

Svar på tråden Scrapträsket