• piis

Scrapträsket

hihi... många som har koll på dig blue vapor. Tre inlägg på samma tid med svar på MAMMSY´s fundering.

• piis

HAr varit på scrapträff på scraproom och gjort 5 nya layouter. HAr lagt upp dem på scraprooms galleri...
    I helgen är det mässa och jag hade tänkt åka dit både lördag och söndag. Det ska bli kul!!
    Hoppas alla får en trevlig helg!

• piis

Varit på mässan i helsingborg i dag och ska dit i morgon med. Det är ju en del pengar som går åt vid ett sånt besök kan man konstatera. Hoppas alla haft en bra dag. Ska vila upp mig innan nästa mässdag.

• piis

Skriver inte så ofta i denna tråden (men läser varje dag) och lägger oftast ut mina lo i galleriet hos scraproom, men i dag har jag faktiskt lagt in fyra av mina senaste alster här i fl galleriet om någon är intresserad av att titta.

• piis

JAg har precis scrappat en ny lo och ska strax lägga in den i mitt galleri. nu orkar jag dock inte mer i dag...

• piis

Cirynne: Jag scrappar i 12"x12" det är ca 30,5x30,5 cm. Det formatet gillar jag. Eftersom det finns plastfickor i mitt album så sätter jag två sidor med baksidorna mot varandra, dvs jag scrappar inte baksidan på ett papper.
    I scrapbutikerna finns det olika album så titta runt lite och se vad du kan tänka dig för ett album.

Lycka till med ditt scrappande.

• piis

Jag ska vara med på alla tre dagarna på scraprooms maraton. Gillar att sitta där med andra scrappare och prata och scrappa och ha trevligt.

• piis

6x6" är 15x15cm. Hur mkt 8x8" är vågar jag mig inte på att svara på.

• piis

Bejbi78: Jag hade också varit intresserad av att träffas. Bor i Klippan...

• piis

Anne81: Om jag inte misstar mig så är PS förkortning för Photo Shop...

• piis

Sitter och hoppas på att mina bilder jag skickade efter för framkallning ska komma med posten i dag. I helgen ska jag på scrapmaraton och det ska bli jättekul!!

• piis

Nu ska jag gå och packa mina grejer för att sen åka till scraproom på maraton i tre dagar. Det ska bli kul!! Hoppas alla ni andra får en massa kul gjort i helgen!!

• piis

Hemma efter tre dagars maraton på scraproom. Fick gjort en hel del layouter, men vet inte om jag orkar lägga in dem i galleriet nu... Men det kommer nog att komma ett par inom snar framtid.

• piis

Nu har jag lagt upp några av de layouter jag gjorde under helgens maraton på scraproom. Orkade dock inte lägga upp alla 13... det räckte att hålla på och böka med alla på scraprooms galleri.
    Välkomna in och titta om ni är nyfikna.

Svar på tråden Scrapträsket