Inlägg från: Henriks wife |Visa alla inlägg
  • Henriks wife

Scrapträsket

Hallå där ute....

Jag är alldeles ny på allt det här med scrapbooking....men både gubben och jag gillar att pyssla så därför tänkte jag ansluta mig till er för att få tips och ideér

• Henriks wife

Usch för att jobba natt och ända till 15.00 i morgon.....en liten del av mig hoppas på regn så jag kan börja lite smått med LO:n till min första scrapping. Ska göra en present till min kompis som fyllde 30 i April....vi kidnappade henne till Stockholm och jag sparade på massor av grejjer bara för att kunna göra detta till henne men är det sol behöver jag vara i trädgården och pyssla *suck*

Ni gör så fina grejjer....hoppas mitt och gubbens blir lika fina.....vi har intresset gemensamt i allafall nu i början

• Henriks wife

Tjo tjejer...till min gubbes förtret så har jag bjudit på en nalle phu paket......
    Vet ej hur mycket man kan bjuda på den...jag har bjutt 50 kr.....kanske kan någon komma med tips....

http://www.tradera.com/auction/Scrapbooking/aid_29252999

Tycker den är såååå söt...vill ha till min blivande bebbe när nu det blir.

• Henriks wife

Tack för infot om albumet......har lagt bud på det som sagt, men ska kanske inte buda så mycket utan ta det lugnt nu...får jag det för 50 kan jag juh använda pappret och klistermärkerna i stället och köpa ett eget album, ja vi får se....men tack för tippset, så långt hade inte jag tänkt

• Henriks wife

Hallå där ute....vilka fina alster ni lagt upp i era galleri.... Alla som berättade att de hade nya upplagda har jag varit inne och kikat hos och alla är jättefina.

I dag fick jag och gubben hem ett paket, dels var där en sax, öljettverktyg, metallöljetter, ett minialbum och chalks Viprovade på en gång på vår kladdkort och det var superläckert

Sen har jag upptäckt att man kan buda efter fina, billiga och roliga saker på Tradera *s* till gubben förargelse *ler* Han är så rädd att jag jag ska bli budoman där

I natt jobbar jag, men i morgon ska jag nog börja och pyssla med min kompis 30 års present.....gubben kommer nog hjälpa till
    Är det någon som har lagt upp LO:s på minialbum i sina kollage så man kan få lite tips?

• Henriks wife

Min karl är väldigt intresserad av att pyssla, dock tröttnar han fort så vi får se hur länge han tycker det är kul.....men jag har fibromyalgi och vissa små pyssel klarar jag inte av så det är bäst att han fortsätter hjälpa mig nu när vi köpt så mycket saker
    Om han fortsätter blir juh jag jätteglad, för det är alltid kul att få bådas sidor med i scrappingen

• Henriks wife

dio: Då är vi två, jag har oxå påbörjat mitt första album.....ett minialbum, men jag säger detsamma.....vad har jag gett mig in i

• Henriks wife

Hej en fråga till från en nybörjare

Vad använder man för papper när man ska göra kort?
    Jag behöver köpa snabbt, vilket blir på nokaffären i stan, men där tror jag inte de har sån koll vad man bör använda.....

Vore tacksam för hjälp

• Henriks wife

Tack den som hjälpte mig med kortproblemet

• Henriks wife

Jo79: Jag tyckte oxå de var jättefina.

• Henriks wife

*SNYFT* I dag köpte vi papper i örebro till ett kort vi ska göra, men de hade bara vitt papper, jag hade tänkt att klä in hela det vita pappret, men gubben tror inte det blir nått bra, så nu är jag missnöjd osså vill jag juh skicka kortet på Måndag till hans moster *snyft*

• Henriks wife

Loppan79: Jo jag insåg det senare under kvällen, det är bara det att för mig känns det alldeles för kliniskt rent, men nu ar v beställt lite mer färgade papper från nätet så vi har till nästa kort

Gubbens bästa kompis dotter fyller 7 och hon ska juh få nått fint kort, sen fyller gubbens brorsson oxå...och där har jag ett så sött kort jag vill skriva ut

Och då är vi hemma från bröllopsresan och gubben ska juh få en fotoskrivare av mig i bröllopspresent så vi kan skriva ut och scrappa massor

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Cia och krabatten: Ja det var juh ett bra förslag oxå. Tack

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Edma: Jag gillade färgerna i ditt nya LO Fint var det

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Först av allt vill jag ge en eloge till alla nya och snygga LO:s som ni har lagt in

Sen vill jag berätta att jag lagt in gubbens och min första egengjorda kort....vart väl lite si och så, men det är juh första gången så vi är rätt nöjda
    Ja, gubben är juh superstolt och tycker att det vart jätteläckert *s*

Ligger under handmade by us i mitt galleri...välkomna

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Jag funderade på om den finns nån Scrapbooking affär i Karlstad eller Örebro, har sökt lite på nätet, men hittar inget

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Loppan79 Tack, den ska jag kolla upp *längtar till augusti

Nu finns det ett nytt kort att beskåda i mitt galleri Fortfarande under Handmade by us
    Denna är vi riktigt nöjda med, vi beställde papper efter att vi kom hem från Örebro med vitt papper Så jag är superstolt över kortet

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Bea: Jag ska nog oxå börja lite smått, med hur vi träffades och jag är inte ens gravid Så du kan nog börja om du vill

Vi har börjat försöka
  • Henriks wife

Jag vill oxå lyfta fram de underbara butiken http://scrapbookbutiken.se/ superbra

Är så sugen på sånna där stämplar eller vad det var sånna blommor.....kanske blir tvungen att beställa

Vi har börjat försöka
Svar på tråden Scrapträsket