Inlägg från: liiinda |Visa alla inlägg
  • liiinda

Scrapträsket

Så nu har jag varit på panduro o köpt en massa roliga saker så nu ska jag försöka komma igång med scrapbooking!!
    Jag är en riktig nybörjare så jag kommer hänga här o sno åt mig en massa tips!

Jag har nog varit inne hos er alla o tjuvkikat på era verk!!
    Ni är ju jätteduktiga allihopa o det ser ut att vara riktigt roligt!!

Ikväll när kidsen har lagt sig så ska jag plocka fram min panduropåse o vara helt frånvarande från verkligheten!

• liiinda

Åhh... nu har jag gjort mitt allra första försök med scrapbooking! Oh så kul det var!! Redan beroende! Längtar så tills i morgon kväll så jag kan ge mig på ett nytt foto!!

Gå gärna in i mitt galleri o kika på mitt verk...ligger under starka bilder!

• liiinda

Idag kom mina grejjer som jag har beställt från skrapbutiken o skrapbookbutiken! Och jag kunde naturligtvis inte låta bli o testa lite!

Jag gjorde en med min Elton som jag ska skicka till min bror i Oskarshamn (Bor själv i malmö)Han har inte sett Elton ännu (Född 6 april)Så han har bett mig skicka lite foton på honom och jag tänkte att det kan ju vara lite roligare att få något scrappat istället för vanliga tråkiga foton!!

Ni som är nyfikna...så har jag lagt in det under starka bilder

• liiinda

BillaBong- Jag har haft samma funderingar på det!
    Får väl oxå ta o skaffa mig en sån!

Hur gör ni med era Lo´s? Jag har fixat i hop en som jag ska skicka iväg...men den ser ju dötråkig ut på sidorna...man ser ju rakt in mellan papperna! Hur kan man snyggt dölja det?

• liiinda

Jag har ju fäst nästan allt med lim-pluppar (har inte lärt mig scrappbenämningarna ännu) O satt ett bakstycke för att dölja alla jungfruben o bandfästningar.
    O om man kollar på lo´n från sidan så ser man ju rakt in mellan pappersbladen o ser allt jag har försökt dölja!

Är usel på att förklara! Jag vet!

• liiinda

Cia o krabaten-
    Jo det gör jag förståss när jag ska ha dom i album...men jag tänkte jag skulle skicka ett till min bror!
    men jag gör som annika5064 föreslog- sätter min limpluppar tätare!

Att jag inte tänkte på det *tankspridd*

• liiinda

Men var hittar ni retroblomman inne på pappersbiten.se?
    Jag håller ju på o beställer där nu!
    Jag har letat som en toss men kan inte hitta!

• liiinda

Loppan- Som vanligt med min vanliga otur! *surar* får kolla ngon annanstans då...men det är ju så typiskt!! jag hittade ju en massa andra grejjer där jag ville ha!

• liiinda

MAMMSY- Jajamensan där var den ju!! Den ska jag ha!!!! Ingen får hinna före! *rusar*

Ja ni kan gott skämmas lite

• liiinda
    Räcka ut tungan
    *Testing testing* nyss blivit plus-medlem
  • liiinda

Tackar!
    Generad
    Ja det kan nog stämma att det är månadspaketet från skrapbookbutiken!

Ja jag tyckte det var dags att avansera här på familjeliv nu(tog 12 månader när jag ändå var igång)Glad..man hänger ju här större delen av dagen! ♥ Familjeliv ♥

Svar på tråden Scrapträsket