• kela81

Scrapträsket

Jo-det är mina ochså...elelr lite större än a4 är de...men gör 400x nånting då, det gjorde jag, man kan ju inte göra dem fyrkantiga, då ser det ju knäppt ut...men om ena längden är 400 och den andra något annat så kan det ju inte bli helt galet

• kela81

Hej Blue Vapor Kul att se dig igen....även om det bara är en snabbis mellan bebispassen

• kela81

Choko-det är jätte kul här nere i träsket...fast vad beroende man blir
    Man behöver inte göra hela album...jag tar de speciella korten och scrappar med och har dem i mitt vanliga album..då blir det lite som en överaskning när det kommer en LO mitt bland alla vanliga "3 kort per sida" sidor

• kela81
    Vill ochså ha masssssssooooorrrrr med grejer,....så dår mycket så att jag behöver ett helt rum ..fast då behöver jag ett rum ochså
    Allt jag har får plats i en mapp för papper och i en liten kartong...inte alls mycket alltså!
  • kela81

Fnyz-kolla längst fram i den här tråden så finns det massor med information om olika material och så...kan avra bra att veta vad man bestälelr ocgh så

• kela81

Jo79-det gäller mig ochså Det blir aldrig under 200 trotts att jag bara ska ha två-tre papper egenteligen

• kela81

MAMMSY-scrapspa Hum...låter intresant :_D Har jag aldrig hört om men jag ska ju till californinen
    *funderar på hur man ska få sambon på kombinerad ansiktsbehandling/scrappning*

• kela81

Cheri-jag är här...men på väg i säng
    Den första hyllan var fin tycker jag....fast kanske lite svår om man har nyfikna barn Annars den andra om man bara ska ha en låda eller ha lådor i hyllan

Svar på tråden Scrapträsket