Scrapträsket
Go morron tjejer! Tänkte bara rapportera att solen skiner i LA...men fasen vad butikerna öppnar sent
Klocka ör ju sju på morronen och jag har varit vaken i flera timmar redan...*ska ut och shopa*
*hehe*
Go morron tjejer! Tänkte bara rapportera att solen skiner i LA...men fasen vad butikerna öppnar sent
Klocka ör ju sju på morronen och jag har varit vaken i flera timmar redan...*ska ut och shopa*
*hehe*
vad ska man ha för färg till Foamstamps?? Jag köpte en bunt i La men vet inte alls hur jag ska använda dem
Sagomamma- va bra! Ja...man behöver ju kanske inte så mycket färg...där i mot massssoooor med olika kan jag tänka mig
Sagomamma-ok
jag ska kolla in på det
Jo79-Va bra! Ska kolla på clasolsson då när jag far till stan nästa gång!
Nu så kommer jag och oroar mig igen med mina foamstams....
HUr tvättar man dem sen då? När man använt akryl? Med vatten bara eller?
Så ja....Inte bråka om hockey nu
Är den bara på lördan mässan? Jag har glömt bort den och vi ska kolla kyrkor och lokaler på lördag nu...
Cia o krabaten-hum...på kvällen där borde man ju hinna
Hehe...fast jag har ju inga pengar att handla för
Jag tar kort på mina LO:s sen så ornar jag till kanterna i photoshop
Skumpis-Ingen aning
Jag är lika glömsk jag
Snudd på senil faktist...just nu...
Tar en dag itaget*
Nu så har jag ju inga kort hemma att scrappa för tillfället...men två Grattis till bebisen kort har jag gjort i allafall...eftersom två av mina kompisar fått barn i veckan
Den ena (nr1) är gjort på rester från dopkortet och den andra är gjord på rester från..tja..jag vet inte vad..Kolla görna in och säg vad ni tycker
(under starka bilder)
Fick nått erbjudande hem från scrapbooking hette företaget om att få en bok om grunderna i scrapbooking för 1 krona (+ porto)
sen så kunde man naturligtvis få hem 250 andra böcker i ämnet för 195 kr styck om man ville....Tänkte i allafall testa
måste bara säga
I love my foamstamps
Hur kunde jag leva utan dem tidigare???
*väntar och väntar och väntar på att mina kort ska komma*