• Jo79

Scrapträsket

Hrm.... de ligger i en plastficka... En för mönstrat och en för enfärgat papper. Bra va??

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nu har jag suttit och limmat fast mina små rubriker... vilket pilleri!! Jag har alldeles ont i huvudet av koncentation...

Nu är det sådär jobbigt att jag tycker att jag inte har några papper... vilken tur att jag har beställt lite som kanske eventuellt kommer imorgon. Men jag hade velat ha dem ikväll... Åka och möta postlastbilen på vägen...?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Cheri: Ja, i a4 plastfickor. MEN, de börjar bli ruskigt fulla, så det ligger mycket i skokartongen där jag har de oklippta... så jag borde nog ta mig en fundrerare och kanske tom en tur till IKEA... får passa på när sambon jobbar eller fiskar så han inte märker att jag är borta och spenderar mer pengar...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Loppan: Vad kostar en sån då? Jag har aldrig använt öljetter, men tycker att det är fint. Och en grej som är tyst är nästan ett måste eftersom det blir mycket scrappat på kvälllarna eller när Ellen sover...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Snysop... 200 säger du... Hm. Får kanske kolla om den finns nånstans där det är fraktfritt då...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Oj då...på scrapperiet kostade den 299 pluss frakt. Att det ska vara så jämrans dyyyyrt!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

...å på scrapbutiken var den sluuuut. Jahapp, men då slipper jag att betala... för den finns inte!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fast så viktigt är det inte.... ... för mig. Jag har ju aldrig använt öljetter, har inte ens en endaste öljett hemma... Men hade jag haft en silent setter så hade jag använt!!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Varför är det alltid så?? När jag bara ska köpa några små grejer, så slutar det med att jag handlat för flera hundralappar?? Är det ett typiskt scrappfenomen? Eller är det bara jag...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Måååårning!!

Fina grejer där Cheri. Det blir nog till att åka en sväng till IKEA snart. Det går ju inte att fortsätta ha papper i en skokartong...! Eller går och går, men jag har ju noll överblick över vad som finns i kartongen. Så fortsätt att länka braiga förvaringsgrejer, så vet jag precis vad jag ska ha när jag åker dit!!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket