Inlägg från: Loppan79 |Visa alla inlägg
  • Loppan79

Scrapträsket

Är det nån av er som vet nån fin dikt till mamma på mors dag?

• Loppan79

BillaBong - kolla i sagomammas presentation så tror jag att du kommer hitta en väg till stämplarna

• Loppan79

Jo79 - det inlägget hade kunnat vara jag som skrev Man vill ju ha ALLT men pengarna räcker ju för sjutton inte till. Nu har jag i alla fall beställt foamalfabet, akrylfärg och ca 30 papper som mamma och pappa ska hämta upp på väg till Göteborg på fredag så sparar jag lite portokostnad

• Loppan79

Nej, det blev pappersbiten i Allingsås. Hon har ingen fysisk butik men man kan hämta peketet hemma hos henne Fick leta länge innan jag hittade nån som hade allt det jag ville ha och som låg i närheten av Göteborg.

• Loppan79

Sagomamma - ja, det såg jag i torsdags (eller var det nån annan dag?) och det var ju askul Jag har suttit vid datorn under hela hockeymatchen och hört min man skrika när det blir mål, så jag har koll på ställningen även fast jag sitter här

• Loppan79

cia o krabaten - det är ett sånt alfabet jag ska ha Längtar till mina föräldrar kommer hem nästa söndag, hoppas de kommer i skaplig tid så jag hinner stämpla lite på kvällen

• Loppan79

annika5064 - vad menas med minialbum? Alltså lo:s i mindre format, eller?

• Loppan79

Jag har ju ett 8*8 ablum ligger hemma, tänkt som 30-års present till syrran som fyller i sommar. Har bara inte kommit mig för att börja än, men om ni säger att det är roligt så kanske jag ska göra ett försök. Måste bara ta mig i kragen och leta reda på några bra kort att använda.
    Är det någon som har gjort något sådant "presentalbum" och har ide på upplägg i albumet. Jag har en fundering på att låta mamma, pappa och brorsan göra varsin egen sida i albumet. Ska bli kul att se vad de hittar på he, he

• Loppan79

Funderar på hur jag ska lägga upp albumet om min syster, jag kommer på tre olika alternativ:
    från hon föddes till nu
    saker jag minns vi har gjort genom alla år, i kronologisk ordning
    eller en bok om hennes personlighet -typ en BOM om henne
    Vad tycker ni?

Svar på tråden Scrapträsket