Scrapträsket
FY vilken dålig stil!!
Konsumentverket? Jag vet inte...ring kommunen och fråga...? Eller är det Allmänna Reklamationsnämnden?
FY vilken dålig stil!!
Konsumentverket? Jag vet inte...ring kommunen och fråga...? Eller är det Allmänna Reklamationsnämnden?
Scrapaddicted, pysselpunkten... och scrapoteket är väl de jag handlar mest från. Ska du ha mycket cardstock har ju scrapperiet bra erbjudanden på det.
Basic Grey kanske? Zaras favoriter...? ;-D Mina med för den delen... Hoppas att du har myyycket BG papper oxå, me like mucho!! Och bazzillmonobrads, me like mucho mucho! ![]()
Zara, såg att scrapoteket har paisley rub-ons, svarta och vita.... om det är nått att ha?
Jag har bara köpt från Meli på Scrapoteket, och jag har gillat dom jättemycket. Där har jag fått flera papper ur en collection från Basic Grey och lite grejer som passar till. Jag har varit supernöjd!
Jag kan inte scrappa utan blommor. Det ser sååå hemskt tomt ut på en lo som jag gjort utan blommor, så det hamnar alltid en eller fjorton blommor. ![]()
Fnyz: Titta så mycket du bara vill i våra gallerier och läs i tråden och fråga fråga fråga så kommer det mesta att lösa sig! ![]()
Jag förstår inte detta med skärmaskin, men jag har ju aldrig prövat nån heller...
Det går väl lika bra med sax?? ![]()
Och så en grej till att tänka på om man har en dotter som verkar vara sugen på att bli tapetserare.... GÖM FOTOFIXEN!! Hittade Ellen igår gömd mellan en bokhylla och vägg med en ask fotofix, lycklig uppsyn och hela väggen full med små vita klisterlappar...
Suck...
Zara: oooorättviiist!!
Vill oxå ha en bra scrapaffär nära mig!!![]()
Var det inte nån här som frågade om Junkitz? Scrap pics hade ju en del junkitz såg jag nu när jag dregglade över basic grey black tie papprena så jag blev tvungen att byta sida lite....
En fråga: Jag har tänkt att göra ett semesteralbum om vår kretaresa... eller iaf flera sidor som ska hänga ihop, fast jag vet inte vilka papper jag vill ha.... Har någon förslag? Jag tror att jag gärna vill ha Basic Grey, för dom är så himla fina och jag tycker att de är ganska "lätta" att matcha ihop så det blir bra... Vilka papper är bäst?
![]()
Ja, jag kan ju då inte länka...
Kanske är det fräckt att ha svarta papper?