Scrapträsket
Pust, nu har jag gått igenom ALLA papper. Det blev 74 st för 35$. Nu ska jag shoppa annat för 15 $ ![]()
Pust, nu har jag gått igenom ALLA papper. Det blev 74 st för 35$. Nu ska jag shoppa annat för 15 $ ![]()

Vad gör alla? Det har ju varit helt tyst här idag ![]()
C o k - Skriver du ut dina bilder själv? Menar du mer kort? Jösses i så fall. Jag tar säkert 40 om dagen
Fast på fel saker naturligtvis
Fast idag lärde sig min son att ställa sig upp själv. Det fick jag några fina foton på
Nu ska jag försöka scrappa. Är egentligen för mätt och för trött ![]()
Är det någon här inne som brukar beställa rubriker från Scrapfun? I så fall har jag ett tips om att gå med i Bazzill-swappen på Scrappiz. Då blir det myyyyyycket enklare att beställa rätt färg på rubriken nästa gång. Själv har jag ett gäng oandvändbara rubriker hemma som inte passade till pappret när jag väl fått hem dem
Men nu är det slut på det
Det finns två platser kvar i swappen och det handlar om monoserien.
Någon som har mycket journaling på några LOs som man får tjuvkika på ?
Hur hittar jag hennes LOs på Scrappiz? Vad jag har förstått så kan man inte söka på person??? Eller?
Cheri - Ja, det är så himla kul att man kan gilla två helt olika stilar så mycket. Själv kan/vill jag inte använda allt för många olika papper men när andra gör det tycker jag det är urläckert ![]()
Tack Cheri! Oh, shit vad hon skriver mycket. Får kolla om jag kan få lite tips där sen. Nu luktar det Jansson och magen börjar kurra...
See you!