Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

Pust, nu har jag gått igenom ALLA papper. Det blev 74 st för 35$. Nu ska jag shoppa annat för 15 $

• Skumpis
    Fyller du år Jo79?
    GRATTIS!
    Såååå... det bidde 42 $ och ingen frakt. 80 papper och lite band Jag vill att paketet ska komma NUUUUUU Hoppas det inte blir någon tull. Hur mycket skulle den kunna gå på????
    Nä, nu är det natten. Har suttit på sidan i 2,5 timme utan att lämna datorn
    Natti natti
  • Skumpis
    Cheri skrev 2006-04-12 23:52:24 följande:
    Äh jag blir ju alltid lämnad i sticket hära..   Hur hinner ni på dagtid?? E junte förrns nu man får va i fred  
    En annan måste ju gå upp med pigg bebis klockan 6.00
  • Skumpis

Vad gör alla? Det har ju varit helt tyst här idag

• Skumpis

C o k - Skriver du ut dina bilder själv? Menar du mer kort? Jösses i så fall. Jag tar säkert 40 om dagen Fast på fel saker naturligtvis Fast idag lärde sig min son att ställa sig upp själv. Det fick jag några fina foton på

Nu ska jag försöka scrappa. Är egentligen för mätt och för trött

• Skumpis

Är det någon här inne som brukar beställa rubriker från Scrapfun? I så fall har jag ett tips om att gå med i Bazzill-swappen på Scrappiz. Då blir det myyyyyycket enklare att beställa rätt färg på rubriken nästa gång. Själv har jag ett gäng oandvändbara rubriker hemma som inte passade till pappret när jag väl fått hem dem Men nu är det slut på det Det finns två platser kvar i swappen och det handlar om monoserien.

• Skumpis

Någon som har mycket journaling på några LOs som man får tjuvkika på ?Kyss

• Skumpis

Hur hittar jag hennes LOs på Scrappiz? Vad jag har förstått så kan man inte söka på person??? Eller?

Cheri - Ja, det är så himla kul att man kan gilla två helt olika stilar så mycket. Själv kan/vill jag inte använda allt för många olika papper men när andra gör det tycker jag det är urläckert

• Skumpis

Tack Cheri! Oh, shit vad hon skriver mycket. Får kolla om jag kan få lite tips där sen. Nu luktar det Jansson och magen börjar kurra...

See you!

• Skumpis
    Suck här också *suck* Lillen vaknar heeela tiden och vill bara sova på min arm. Typiskt nog har jag plockat fram alla scrapgrejer men det är bara att plocka ner dem igen *suck igen* Jag hör nämligen att sambons arm inte duger
Svar på tråden Scrapträsket