Scrapträsket
Malinka: Hojta till när du får paketet och ser om det är nåt att ha!
Malinka: Hojta till när du får paketet och ser om det är nåt att ha!
Kul sagomamma!
Du får väl poängtera missen för red så kanske du får vara med imorgon också!!!
Skumpis: Jag håller precis på med en bröllopspresent. Kör favorit i repris för att jag gillar den så mycket
(Har en i galleriet som är mitt bröllopsfoto, men den jag gör till imorgon är bara 20*30 och inte lika många olika papper...)
Det är en tavla (Valfri storlek) där jag lappar remsor och bitar av svart, vitt och grått papper, både mönstrat och enfärgat, och sätter en fotomatta med plats för SV bröllopsfoto och stämplar namn och datum. Dessutom färster jag en vellumbit med en röd hjärt-brad där det står typ:
Livet är inte alltid
svart och vitt,
utan det är i de olika
gråzonerna man
lever tillsammans.
Det handlar om att
acceptera den andres
mörkgrå och älska
lika mycket som det ljusa.
Och att tillsammans
se till att få många
ljusglimtar att glädjas
det där lilla extra åt!
Billabong: Jag skulle också tippa på att Chestnut Roan är den mest användbara att börja med.
Sen ser allt olika ut på olika underlag så man får chansa helt enkelt!
Tur att de inte kostar mer än runt en tjuga
Jag har(inkl qk) tre hjärtstansar, en stjärna, en snöflinga, en hand, en fot, och mini-tags.
Använder nästan bara hjärtana och mini-tagsen.
Har stansat ut ett helt gäng blommor hos en kompis som jag använder också.
Hand och fot blir ju lite enformigt och stärna och snöflinga är lite säsongsbetingat
Och just det, en hörnstans large! Använder den massor mot att förut klippa runda hörn vilket aldrig blev bra....
Önskar mig retro blomman och några andra dies till qk
Mässa nästa helg i sthlm...
Penni:_ Vet inte om det existerar...
Malinka: Qk har en med tre minitags på (Jag har den och ääääälskar! ) En av dem finns på min LO kusiner.
FInns där de säljer qk, om inte kan de ju alltid beställa hem åt dig.
www.quickutz.com/index.asp&Show=shapes&selProduct=Tags&FSCat=143
Längst ner på sidan.
Cheri: JAG JOBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast jag hoppar nog på tåget 15:10 så hinner jag dit iaf eftersom de har öppet till 20. Men min plan att hänga på låset smög sig ju...
fast å andra sidan är jag ju tvungen att jobba för att ha några pengar att shoppa loss för!
Kela: Tvätta DIREKT med vatten.
Ett tips som vi sagt förut i tråden är att ha en bunke med vatten att lägga dem i på en gång när du stämplat så tvättar man alla när man stämplat klart. Går superlätt då.
Marajjah: Nu vill jag räcka ut tungan åt dig, men har ingen sån smilie, så du får en annan
Idag har jag "Spottat" ur mig LO's!!!!!!!!!!!
2 färdiga och 2 halvfärdiga som väntar på journaling.
Skönt efter att ha ägnat den mesta tiden åt trädgården på sistone. Fanns lite ideer som ville komma på papper
Cheri: Helt underbara PP's och super idé att göra bodies!!!
Jag vidhåller att jag får försöka slå dig i den andra tråden eftersom det aldrig går här