• Jo79

Scrapträsket

Tänkte att jag skulle scrappa ett lite mindre album om en semester, är det någon som har gjort ett album i mindre storlek? Som då 8*8 eller kanske 9*9? Och vad tyckete ni om det isf?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Matriark: Det är väl vi i träsket...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Jisses vilket jobb! MEN vad bra att ha...  för man glömmer ganska fort!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Snysop: Visst finns det mindre plastfickor! Jag var precis inne på scrapbutiken och där hade de både 8*8 och 6*6, och lettersize. Så det finns nog lite här och där...

Btw, gissa vem som är dagens scrappiz!!Cool

Weeeeheee!!  

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Säger bara oh_my_god vilka fina papper black tie och lollipopshoppe är! Fick hem dom idag, och jag tror inte det blir något semesteralbum... Kommer nog att rama in papper för papper istället och ha som tavlor.

Och säger GRATTIS MELI här oxå...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Bitte: Phresh är heeeelt underbara! Jag har två lo:sar i mitt galleri med papper därifrån. Så snygga!! (papper alltså... )

Kan ju ha blivit borttaget för att det räknas som reklam när hon skriver själv... hade någon annan skrivit samma sak hade det väl inte blivit borttaget. Tror jag.

Skumpis: Ingen som helst aning... står inget på tuben antar jag? Man måste väl kunna blanda ut färgen tycker jag.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Skumpis och Cia: Kunde ni inte kläckt ur er det INNAN jag köpt massa akrylfärger...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Fnyz:
    Jag skriver ut på bazzill, oftast, det är ju syrafritt och när jag scrappar vill jag att allt material ska vara syrafritt.

Jag tror att vanliga pennor innehåller syra. Zigpennor (zig=ett märke) är syrafria och finns i massor av färger i nästan alla butiker på nätet.

Står det inte att det är syrafritt på limmet så är det nästan garanterat syra i det.

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Skumt Skumpis...

Jag köpte ett AMM album alldeles nyss på Scrapbook för 329? tror jag. Såå jäklans snyggt! Men, det är redan fullt, och har köpt tio extrafickor som oxå är fulla... Och nu börjar det blir svårt att stänga ordentligt så jag funderar på att köpa skruvar och några fickor till. Ellen kommer att får ett album modello giganto... Det har ju en tendens att bara bli fler och fler Lo:sar...

Nä, natti natti på er tjejjs.

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket