• tr3z

Scrapträsket

Jättefin var den liiinda!

Sagomamma - måste bara säga att jag gillar månadspaketet för juni jättemycket! Snygga papper som tusan!

• tr3z

Sagomamma - jodå, och hade jag haft pengar hade jag haft ett paket här hemma snart Meeeeeen jag har hål i tänderna.. Detta eviga dilemma! Om man inte kan äta och dricka (för att det gör ont) så blir man ju både smal och kan köpa scrapsaker. Och ÄNDÅ väljer man att gå till tandläkaren! Kontigt!

• tr3z

kontigt +s  ............. jag hatar att stava fel! Skrikandes

• tr3z

Cia - jag tycker att du gott kan testa på att bara ha journaling.. Det är ju ett ganska intressant sätt att bryta av i ett album, lite grand sådär... Är vad jag tycker då

• tr3z

Loppan79 - hur trevligt det än är med barn så är det nog bra om man har nåt annat intresse också Och om inte annat kanske de blir lite nyfikna på vad du pysslar med, eller ännu bättre, dom som anställer kanske också är scrappare och blir överlycklig över att det finns nån som håller på med samm sak! Det är ju lite som en hemlig order det här, man kan inte se det på folk, men säger man nåt så är det ganska omgående en grund för vänskap

• tr3z

(tilläggas bör att jag inte heller har så många andra intressen )

• tr3z

Loppan79 - jag tycker inte alls att det gör nåt att det är OT! Och jag skulle anställa dig på studs, du verkar vara en företagsam och trevlig människa!

• tr3z

Det tycker jag absolut att det gör! Ska tillägga att jag aldrig skrivit någon ansökan själv så jag vet inte vad de letar efter, men jag tycker att du låter som rätt kvinna för jobbet

• tr3z

En fråga till er som beställt på House of Paper.
    Jag beställde den 26 maj och ordern stog ganska länge som "New" men i början av veckan (tror jag det var) fick jag ett mail om att den blivit "Processed". Vad innebär det? Får man ännu ett mail om den är skickad, eller betyder det att den är skickad nu?
    Blev lite nojig när alla började skriva dåliga saker om stället, vill ju ha mina saaaaker!

• tr3z

Jenn - åh!

Mella - jag har inte gjort nåt sånt album, men har funderat på det. Då har jag tänkt klistra in färdiga LO's på sidorna så att det inte blir fula baksidor å sånt.

• tr3z

Pyret och Marajjah - fina båda två och kul å få se efter samma skiss

• tr3z

Åh, vad bra, då är det ingen panik att köpa stansen än

• tr3z

önskar också att jag hade gjort Jolins album i 12*12, men nu blir det 8*8 istället och det är såå svårt att få plats med allt man vill .. Nåja, man lär så länge man lever

Svar på tråden Scrapträsket