Scrapträsket
Hörni kan inte vi ha egna skissutmaningar här med!!!!!!!!!!!!!!!!
Hörni kan inte vi ha egna skissutmaningar här med!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja vad kul!!! Tänkte så här nån börjar måla en skiss lägger ut den i galleriet, bestämmer datum för hur länge tills den ska vara klar
nån med plus tar emot bidragen startar omröstning å den som vinner ritar nästa. Eller vad säger ni tjejer! E ni på ![]()
Jag kan åta mig det stora uppdraget att rita en skiss tills på fredag
såhar man tills på söndagen (alltså9dagar) att bli klar
bara nån åtar sig att starta en omröstningstråd med bilderna, våran mail har strulat så himla mycket det senaste
Tr3z
AC/DC
hahahaha precis så känner jag mig nu
Okej då ska jag försöka göra en skiss då *nervös* men det blir inget avancerat,bara så ni vet!!!
Har oxå mest liggandes foton.. dom e ju liksom i det (bebisarna) perspektivet så att säga
Malin.d heter jag på scrappiz
Nej nu måste jag sova! *fy skämms på mig själv som sitter här*
MammaCaa Nja.. men det finns en massa kortmakeri butiker
man kan ju hitta grejer till scrapp där oxå.. Annars e det panduro som ligger mittemot NK å så finns det en scrapbutik på danska vägen scrapbook etc. Inne i femmanhuset längst ner ligger en affär som heter papterie dom har en del scrapsaker å en massa annat kul
Format en helt underbar stämpelbutik med en massa uuuuunderbart ligger vid radisson (gamla sheraton) ungefär på drottning gatan sen finns arkivet oxå stämplar som ligger vid domkyrkan på lilla kyrkogatan ja det va väl allt tror jag..
får väl se vad ni tycker om den, ska be sambon ta med den till jobbet imorn å scanna av den så dyker den upp i galleriet imorgon!