Inlägg från: Amelié77 |Visa alla inlägg
  • Amelié77

Scrapträsket

Vilken webbutik har störst urval av enfärgad cardstock?

Orkar inte gå genom alla och kolla, men det brukar ju vara ganska stor skillnad mellan vad de har. Vissa har bara ett 20-tal enfärgade papper medan andra har massor. Några tips?

• Amelié77

Nu har jag lagt in en beställning på scraproom.se
    Fick en massa mönstrade papper igår, men då insåg jag att jag inte har några enfärgade papper som matchar...typiskt! Så nu får jag vänta minst en vecka innan de enfärgade kommmer, och det betyder att jag inte kan scrappa med mina ny fina mönstrade papper innan dess.

• Amelié77

MAMMSY
    Jag frågade faktiskt min make igår och han var inte alls så motsträvig som jag hade trott. Fast han sa "jag kommer bara att förstöra dina fina papper". Tror nog att jag kan få honom övertalad.

• Amelié77

Känner nån av er till butiken Krumelur i Umeå? Jag som bor i "scraptillbehörsfattiga" landet Finland hoppas på att det kanske finns massor av godsaker på Krumelur. Ska till Umeå i maj (om en eeevigheeet *sjunger Carolas låt*)
    Har beställt en massa papper och andra småsaker på nätet, men det kan ju alltid behövas mer.

• Amelié77

kaksmulan - Ja, det får du allt ta och undersöka! Det var nån här på FL som tipsade om den butiken, tror det var marajjah, men hon visste inte så mycket om den. Tror att den ska ligga längs E4:an om det säger dig nåt

• Amelié77

Nu har jag problem med scrappiz igen...Skulle vilja kolla på Cheris LO - men VAAAAR hittar jag den? Och var hittar jag alla LO:s som ni andra lagt ut där. Jag måste ha världens segaste hjärna

• Amelié77

Ahaa - så du är alltså Ewoney på scrappiz. Då blev det ju genast lite lättare. Men bökigt är det, det håller jag fast vid.

Marajjah - då måste jag försöka hitta informationen på Scrappiz.

• Amelié77

Grattis ZaraÖ! Jag måste försöka få ändan ut vagnen och lägga in några fler LO:n snart, jag har gjort några den här veckan, men jag har inte hunnit fota dem.

• Amelié77

Lioness - jag vet inte vad det är med ditt krypin, men genast jag klickar på ditt namn i en tråd så låser sig Internet. Får starta om det. Har du väldigt mycket Plus-grejer i ditt krypin eller varför komer jag inte in? Jag märkte det förra veckan, men tänkte att det bara var något tillfälligt, men nu var det likadant idag. Jag surfar på en Mac här på jobbet, har inte testat från min pc hemma. Stööörande ju! Vill se dina alster!

Svar på tråden Scrapträsket