Inlägg från: Tingeling13 |Visa alla inlägg
  • Tingeling13

Scrapträsket

Vart ska man skicka bidraget då?
    Är det den adressen som stog några sidor bakåt eller?

• Tingeling13

Lägger ni in en länk till omröstningarna i denna tråd eller vart letar jag upp dem sedan?
    Är det någon omröstning just nu?

• Tingeling13
    Hmmmmmmmmmm, jag missade det där med skissen Generad.
    Jag har ju scrappat som jag vill inte efter någon skiss.
    Så det blev första och sista gången jag tävlar.
  • Tingeling13

Men jag vill scrappa som jag vill och inte efter någon annans skiss Oskyldig.
    Fast visst man ska aldrig säga aldrig, det är ju bra att få tips och ideer från andra duktiga scrappare Skrattande.
    Fast de skisser med bara ett kort på går bort för mig. Vill ha fler bilder på varje Lo.

myskatt
    Men du, jag då.
    Jag följde inte ens skissen Generad bara gjorde som jag ville, fattade inte att man skulle följa en skiss, pinsamt Generad.
    Dessutom så har du/jag fått ideer till nästa objekt, eller hur? Flört

• Tingeling13

På denna skiss är det ett foto och jag har två, jag har inte ens sett någon skiss så jag har gjort helt och hållet som jag vill.

Och självklart så menar jag inte att det är fel att följa en skiss, det är säkert jättebra frågan är bara till vilken nytta när man ändå svävar ut och gör om.

• Tingeling13

Cheri
    Okej
    Men då blir det ändå som man vill, jag ser att fler än jag har mer än ett foto trotts att det bara är ett på skissen, så det enda jag missat är de där grejerna på sidorna.
    Ja,ja jag får väl prova lycka bättre nästa gång. Då ska jag göra som man ska Oskyldig.

Det är kanske roligare än var jag tror Flört.

• Tingeling13

Ja men jag missade det där med att det var en skissutmaning.
    Jag todde att det var en omröstning på Lo:s.
    Men nu vet jag och ska inte göra detta fel någon mer gång.

Jag har aldrig följt eller gjort någon skiss, så vem vet jag kanske gillar det.

Svar på tråden Scrapträsket