Scrapträsket
Jag hittar inte utskriftsinställningarna....
Jag hittar inte utskriftsinställningarna....
Hej hopp allihop!
Var länge sen jag kikade in här....hmm...märks nog iofs inte ändå eftersom jag inte brukar skriva nåt.
Men jag lovar, jag har tänkt att lägga ut alla mina bilder så ni kan få kika också, har inte riktigt orkat bara. Då måste man ju plocka UR alla ur albumet, fota dom och sen dessutom stoppa in dom igen!
Hur som helst, det jag ville fråga om var om nån har nån/några länkar till dom gamla scraptävlingarna? Tänkte att man kanske kunde få lite inspration där...något som försvann för ett tag sen, totalt! (isnpirationen alltså)
jaha....jag tänkte ju mest på skissen...för att få ett bra upplägg lixom så tänkte jag att man kunde utgå därifrån utan att härma redan gjorda bilder om man säger så...
ahhh....f´låt, det där var menat till Skumpis, men det förstod ni kanske...
Tack så mycket Jo79!
Nån mer som har gamla sparade?
tr3z:
Åh, tack så jättemycket!
Du är en ängel!
Men är det inte lättare att skicka dom på mail tror du?
Cia och krabaten:
Det var kanske menat till Pyret78 det där du skrev...annars vet jag faktiskt inte vad du menar...
Vilken är den ALLRA ALLRA bästa sidan på internet att beställa scrap. grejer ifrån enligt er?
Nån som har koll på vilka butiker som har så att man kan se bilder på vilka grejer man har lagt till för att köpa?
Förstår ni hur jag menar?
Skulle precis beställa lite grejer, när jag kommer fram till "köpgrejset" så tar dom 59 :- i fakturaavgift. Och det finns bara det och hämta på stället att välja mellan.
Är inte det väldigt dyrt? För inte kan frakten vara med? Beställde papper och så för över 400:-
Beställde på scraproom
Eller är det så mycket det kostar över lag när man beställer?
Hur gör man med det dära fluid chalk´et?
Tycker det ser så häftigt ut, men förstår inte hur ni får det så bra?!
Nästa fråga är; hur brukar ni göra med bokstäverna? Köper ni klistermärken? Rub-ons? Datautskrifter eller hur gör ni???
Hur struker man på dom där färgerna då?
Med fingret bara eller?
Åhh....jag hade också velat gå...men här får man nöja sig med att handla på nätet..
Hur stora är bokstäverna i det där mix alfabetet?
Vad använder man för färger för att "stämpla" dom sen?
Kan man köpa akrylfärg i scrap affärerna på internet?
Fluid chalk, använder man pensel att ha på det med då eller?