Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket

Cheri: då blir ju följdfrågan: var framkallar du ngnstans? Jag har skickat mina kort till www.framkalla.com och är väldigt nöjd med dem - men får inga indexfoton då som sagt
    Jargoon: nä, jag har ingen sån där avancerad skrivare: min skriver bara ut i svartvitt och låter dessutom konstigt så den är nog på väg att ge sig...Men tack för tipset!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Ok, tror att jag lägger ner scrappandet innan jag nästan inte börjat - kommer ju ALDRIG att bli så duktig...Fast å andra sidan kanske det är bra att ha ngt att sträva emot?

• bitte71
    Hej hopp...

Grattis MAMMSY säger jag också!

Jag måste fråga en sak här, har lite att göra med det malinka2 var inne på med pysselhörna osv. Det är ju så att nu har jag ju fastnat i scrapträsket jag med och köpt på mig lite grejer. Det har en tendens att bli ganska....hmm...MYCKET om jag säger så Hur gör ni andra med förvaring av era grejer? Papper och sånt hur förvarar ni det? Som det är nu så har jag allt i en papplåda inhandlad på IKEA... Pysselhörna har jag ju, men där har jag alla mina andra saker som symaskin, tyger osv (eftersom jag är pyssloman på det området oxå ). Men som sagt: förvaringstips mottages tacksamt!
  • bitte71

malinka2: *rusar genast in till Scrappiz* - tack!

• bitte71

Blommig: www.pysselpunkten.se
    Jag har själv varit inne där nu precis och spenderat lite pengar...

• bitte71
    God kväll...
    Nu har ni verkligen dragit ner mig i scrapträsket: har lagt ut tre nya LO:s i galleriet... Ni får gärna kommentera och ge tips eller bara kika - går oxå bra!
  • bitte71

Hej hej...
    Har förstått att det är några här som handlat på Magnolia men har dålig erfarenhet av dem? Synd isf, för jag har varit inne på deras sida och de har ju väldigt stort utbud. Men om de inte är så bra så vete katten om jag ska handla av dem?

• bitte71

Loppan79: ok, då vet jag...Då surfar jag vidare bland scrapbutikerna Förresten: ngn som vet fler som har de flesta av Junkitz (heter det så?) kollektioner (Mom, Dad, Cousins etc) än just Magnolia? Scrapoteket har det vet jag Meli , men jag har beställt därifrån några papper. Men jag skulle vilja ha fler för de är så fina och alla kollektionerna fanns inte på Scrapoteket? 

• bitte71

MAMMSY: nä, så tråkigt - då ska jag verkligen inte handla av dem   Scraproom är bra annars - har jag handlat en hel del ifrån och så scrapoteket. Pysselpunkten handlade jag oxå av när de hade fraktfritt förra veckan - det bästa är att jag upptäckte att de finns i Halmstad där jag bor - så jag kan hämta grejerna där utan att behöva betala frakt!! Jippie!

• bitte71

Marajjah: japp, I know! Har varit inne där ett antal ggr oxå (humdehum ). Där är de jättetrevliga - hon är väldigt hjälpsam hon som har affären.

På tal om kollektionerna jag frågade efter: jag hittade allihop på
    shop.scrappics.se nu när jag surfade runt lite! Ngn som har erfarenhet av den affären?

Svar på tråden Scrapträsket