• Cheri

jaaaahaaaaaapp... nu har ja surfat runt i badankas galleri oxå....
    shit... ska aldrig mer scrappa!!

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-17 21:08:33 följande:
    mah ja nu hittade jag juh! ja hon gör ju oootroligt fina grejer hon med! älskar den där vinter lo:n! och happy!
    jag bara älskar allt hon gör!!
  • Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-17 23:42:15 följande:
    Tar en paus ifrån pysselbordet...Funderar lite på det här med "en egen stil"...Hur gööör man för att hitta sin egen stil?? Scrappar massor, gör av med massor med material och kommer på vad man trivs med, eller?? Om man tex gör skissutmaningar så blir väl stilen på LO:sarna väldigt olika?Ska man öht tänka att stilen ska gå igen genom ett helt album eller blir sidorna som de blir lite hipp som happ??Är man lite trött och sliten så dyker konstiga funderingar upp
    Säger som jag brukar med scrapping...  man gör precis som man själv vill
  • Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-17 23:53:55 följande:
    Det är ett bra svar! Jag tänker efter så förbannat mycket före bara!!Funderar på om det blir plottrigt, oroligt och stökigt om det blir för mycket av det goda och helt olika sida från sida??
    Vad du vill!
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-18 13:40:47 följande:
    Hrm.... med fyrkantigt menar jag då 30x30.... insåg när jag läste vad jag hade skrivit... A4 är ju oxå fyrkantigt... Mamma till KaramEllen
    a4 e inte fyrkantigt
    a4 e rektangulärt

gör höjden max 500 så blir det bra, bredden blir vad den blir

men var försiktig med att förstora för mkt, det kan vara svårt att förstora utan kvalitetsförlust!
  • Cheri
    Meli skrev 2006-04-18 13:45:29 följande:
    Cheri Jo, A4 är fyrkantigt, fyra kanter/hörn, men det är INTE kvadratiskt utan rektangulärt
    Inte inom typografi
  • Cheri

Ber om ursäkt för att jag öht var tvungen att kommentera den saken.. ni vet den där djävulen på vänster axel har heeeelt tagit över kontrollen över ängeln.. måste skicka ängeln på karatekurs lr nåt så den kan spöa den där förbannade djävulen snart... Jag bara MÅSTE veta bäst jämt *MORR*

Så... nu har jag tagit ett steg framåt.. nu ska jag bara fortsätta såhär i resten av mitt liv.. *pratar i gåtor* e så trött på mig själv, när f*n blev jag en sån besserwisser? Att ni orkar med mig?! FörvånadFörvånad

• Cheri
    Skumpis skrev 2006-04-18 15:29:28 följande:
     Cheri - Klart vi orkar med dig ♥
    heeeeelt fantastiskt imponerande!
Svar på tråden Scrapträsket