• Jo79

Scrapträsket

Å jag vill ha nytt foamalfabet.... och chipboardbokstäver.... och mer brads... och mer Black Tie papper.... och massa öljetter och det jag har beställt fast inte betalat än... och mer akrylfärger.... och fina metallfotohörn... och fler fotoankare.... och mer cardstock....Penga mun fast mest av allt vill jag ha mer pengar så jag kan köpa allt jag vill haPenga mun

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Är det på scrapperiet? Hon har inte någon fysisk butik eller?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Å.... mamma och syster ska kolla på systers kattunge imorgon och då åker de förbi Alingsås..... Hmmmm.....kanske ska kolla lite på vad Pappersbiten har att erbjuda....!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Mamma i småland: Hur gör man då? Och ja, utrymmet glömde jag bort i mitt habegär.... men det vill jag ju oxå ha, självklart! Och obegränsat med tid, när jag vill!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Mamma i småland: Ja, jag menade hur du gjorde för att vara anonym med dina bilder... men då fattar jag!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Precis, scrapkammarn! Jag fick min silent setter idag!! Så roooligt!! Nu ska jag undersöka den oxå...

Säger som... Annika, jag gör ett album i 8'8 nu, och jisses vad snabbt det går att göra en Lo! Jättekul!! Så det är faktiskt ett ganska bra tips att göra ett litet album, eller iaf börja med några lo:sar så kanske det lossnar. Annars är väl det klassiska tipset att lifta en annan lo...

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Bejbi:  Visst!  Jag hade inte väntat mig den förrän imorgon, så snacka om en glad överraskning!!Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Oj.... Förvånaddet må jag säga va en smidig mojäng till öljettsättare... Jag tror faktiskt jag kommer att gilla den skarpt... Kyss

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Vadå inte lagerförs...?Fundersam Jag har köpt på scrapoteket....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nä.. såg precis att de tydligen var slut. Var inne en sväng på Papperbiten och de har för 23:-.
    Jag började med just den och charcoal, och jag har faktiskt inte någon mer. Men börjar bli lite sugen på nån mer färg... kanske röd av något slag, och grön....

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket