• ZaraÖ

Scrapträsket

Jo79 skrev 2006-04-23 20:20:50 följande:
    Basic Grey kanske? Zaras favoriter...? ;-D Mina med för den delen... Hoppas att du har myyycket BG papper oxå, me like mucho!! Och bazzillmonobrads, me like mucho mucho! Mamma till KaramEllen
    Yes box, right on Jo! Basic grey var det jag menade, guuud vad jag har letat efter deras rub ons!! slut överallt!! Så om du får in sånna pleeeze let me know!
  • ZaraÖ
    Jo79 skrev 2006-04-23 22:05:26 följande:
    Zara, såg att scrapoteket har paisley rub-ons, svarta och vita.... om det är nått att ha? Mamma till KaramEllen
    Försökte beställa därifrån men dom var slut..buhu!! tack ändå
  • ZaraÖ

Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt!

• ZaraÖ
    Cheri skrev 2006-04-24 00:38:47 följande:
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 00:16:58 följande: Måste fråga fröken cheri, vad är det för papper till blommorna på nya lo:n? bazzils? jag har ju aldrig använt mig av det än så länge..men det är ju såå snyggt! Om det är blommorna på utmaningsLO´n du menar, så är det urklippta blommor från det här fantastiskt SJUKT fina papper!! www.minneskatten.se/butik/index.php 
    cheri tack det var det jag menade! gud så snyggt! älskar strukturen
  • ZaraÖ

Fyller på lite..

Svenska nätbutiker;
    Scrapbutiken-snabb leverans och inget krångel.
    Scraproom - Har alltid mycket, snabb leverans.
    Brunsons- Jätte trevliga, bra service och snabb leverans.

• ZaraÖ

inte? jag har alltid fått paketet fort som bara den, o jag har säkert beställt därifrån 10 gg..

• ZaraÖ

Ja dom enda jag har haft probelm med är skapahobby..synd för dom har mycket bra annars.

Svar på tråden Scrapträsket