-
åh så dom finns!!! tusen tack jen!Jen 82 skrev 2006-04-24 14:55:12 följande:Vem var det som var ute efter BG rubons? Om det är dom nedan så beställde jag från lifestories och där fanns dom , nu står det snart slutsålda men det gjorde det när jag beställde också. scrapbooklifestories.nu/catalog/index.phpPs, fick mina grejer dagen efter jag skickat en printscreen så snabb leverans! -
ok, jag kan inte rekomendera scrapbooklifestories
skulle beställa 2 ark basic grey rub ons nu.. (väger absolut ingenting) Varuvärdet blev 78 kr sen tillkom frakt, 49kr och en expeditionsavgift(?!) på 25 kr! Alltså totalt 152 kr för varor värda 78!! Helt sjukt ju. -
Ja vist var det! suuuper snålt tycker jag! så nu bidde det inga rub ons
*hoppas på sagomammas butik*
-
Ja jag tror alla här vet vad jag har för beroende..bg!!! och monogram!!
Och sen har jag utveklat ett beroende utan att ens ha tillgång till det än, 3d pluttar! måste ha nu! -
Vad roligt morningsunlight! hoppas att du kommer tycker att det är lika kul som vi!
-
vadå för scrapklubb? låter kul!
-
scrap pics oh vilken bra sida! massor av bg papper!!
och rub ons!!
Tack bitte 
-
hihi bitte bitte
-
Hoho jaja minst sagt!bitte71 skrev 2006-04-25 14:16:17 följande:ZaraÖ: BG- frälst eller vadå? Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Alltså det här bir ju bara bättre och bättre!! Scrap pics ligger ju här i nyköping!!!
Sikken luckyday! Måste springa dit genast!
-
Wuhaaahaaaa!Jo79 skrev 2006-04-25 15:02:35 följande:Zara: oooorättviiist!! Vill oxå ha en bra scrapaffär nära mig!! Mamma till KaramEllen