• Cheri

Scrapträsket

Matriark skrev 2006-04-20 11:53:14 följande:
    Det totalla drömscraprummet....*dregglar*Bra idé att använda ikea-kryddhyllorna till band.. jag har sett dom användas till akrylfärg, men det såg bra ut med bandrullarna faktiskt. Inte för att jag har några rullar än, men när jag köpt
    Jag tänkte faktiskt köpa en tunn, kort gardinstång a la panelstång typ till att hänga upp på väggen för bandrullar... när jag nu köper några såna
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 11:55:26 följande:
    Det här rummet är bara sååå snyggt. Inte alls min stil, men snyggt www.scrapjazz.com/topics/Organization/Scrap_R...
    åh myyysigt!!! *vill oxå haaaaaaa*
    Meli skrev 2006-04-20 11:54:23 följande:
    cheriDet ser ju ut som en hel butik ju!
    Jaaaa verkligen *så avis* hehe
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-20 12:01:17 följande:
    Men jisses.... Nu blev jag inet alls avundsjuk...! Inte visa sånna bilder tjejer!! Vill oxå ha ett rum, eller iaf en hörna för mig själv!! Men det finns det ingen plats för... Mamma till KaramEllen
    mmmm trångt är det.. har min hörna i sovrummet, men det får inte plats någon stol så jag sitter på sänkanten o pysslar, brer ut saker över hela sänen typ
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 12:11:49 följande:
    Cheri- vad var det för pappersförvaring du hade?Jag har tagit över en hörna i vårat vardagsrum. sitter vid ett skrivbord som har förvaring på baksidan. Fotohörn, brads och annat småplock i ziplockpåsar på anslagstavlan. album och papper i ikea bokhylla, datorn bakom skrivbordet.Sitter och snurrar mellan datorn och skrivbordet alltså
    minn inte vad den heter, men den e från ikea, någon slags lådinsats egentligen men gick bra att ha ståendes oxå. Löjligt billigt var det, mapparna kostar 99 kr för ganska många Ingen större kostnad mao
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-20 12:14:03 följande:
    Hrm.... de ligger i en plastficka... En för mönstrat och en för enfärgat papper. Bra va?? Mamma till KaramEllen
    i en a4 plastficka? jag har så himla mkt, kan inte med o slänga nånting man kaaaaaan ju lixom behöva det nån gångSkrikandes
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-04-20 12:23:20 följande:
    Jag tror jag ska ta och uppsöka IKEA Apropå IKE så ligger mina spillpapper just i en sån där eeeh.. Ikea-grej.. sån med tre skjutbara hyllor på ställning, inte vet jag vad den heter....Nu har jag lagt ut en ny LO i mitt galleri. Det är min första helt utan foton, tillhörande ett album om "Våran historia". Min och min sambos historia alltså.
    Naaaaw så fiiin!

Och shit! Vill ha dina pennor!!! Hemlis
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-04-20 13:16:02 följande:
    Cheri: Ja, i a4 plastfickor. MEN, de börjar bli ruskigt fulla, så det ligger mycket i skokartongen där jag har de oklippta... så jag borde nog ta mig en fundrerare och kanske tom en tur till IKEA... får passa på när sambon jobbar eller fiskar så han inte märker att jag är borta och spenderar mer pengar... Mamma till KaramEllen
    aaaaahja ok.. flera plastfickor
Svar på tråden Scrapträsket