• MAMMSY

Scrapträsket

Japp!!!!!!!!!!!!!! Jag höll på att dö av abstinens så sambon började förstå att det var allvarligt när jag somnade med tangent bordet i sängen så vi köpte en på blocket som funkar så länge tills vi har pengar till att köpa en helt ny

• MAMMSY

NjaOskyldig 4 lo:s har det hunnit bli iallafall... ska lägga in dom senare idag

• MAMMSY

AhhGenerad söta ni e blir ju lite generad här ju...
    Måste säga att det har vart otroligt tomt utan alla er i scrapträsket, så jag är jublande glad över att ha en dator igen

• MAMMSY

JO79 ett sånt har jag med å jag e jättenöjd!

• MAMMSY

Vill oxå beställa från houseofpaper igen.. fast jag orkar inte sitta å försöka komma upp i 50 $ för det tar sån himla tid.. det e inte så att du behöver nått mer skumpis

• MAMMSY

Skumpis samma här.. 22 $ kom jag upp i..

• MAMMSY

bitte71 hon på scrapaddicted ska beställa retroblomman i medium strl. snart igen vet jag..

• MAMMSY

Johannapanna:aningen mindre än den stora, jag skulle nog nästan hellre vilja ha en sån tror jag.. eller båda för jag har ju redan den stora, det finns en tråd om retrostansen på scrappiz under affärshörnan-önskelistan, där finns även en länk till en som har använt medium stansen på sina LO:S

• MAMMSY
    Generad åhh Tack!

Jag vil ha så mååånga saker å varför finns inte allt på samma ställe????????? Grrr
Svar på tråden Scrapträsket