• Cheri

Scrapträsket

snysop skrev 2006-04-21 14:15:38 följande:
    kan du lägga upp en bild på hur det blir?
    ah ikväll när jag får tid att leka med den kan jag göra det
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 18:40:47 följande:
    ZaraÖ, skriva ut på baksidan, och "skriva" på baksidan så det blir upphöjt på framsidan?
    va?
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 19:18:17 följande:
    Cheri, fattar inte heller... Undrar om man efter man skrivit ut texten på baksidan av pappret skall skriva på baksidan så att framsidan blir upphöjd - därefter kan man färglägga... ? Finns det inget enklare sätt att få snygga skrifter från datorn till lo'n?
    Va?? *s* Vadå färglägga??

Om du vill ha mönstrad text som pappret är skriver du ut spegelvänt på baksidan av pappret och klipper ut.

Vill du ha vanlig tryckt text så skriver du ut på sden mönstrade sidan som vanligt
  • Cheri
    snysop skrev 2006-04-21 19:25:21 följande:
    Jahaaaa, men skriiiv det då... Jag har inte alltid hjärnan påkopplad.
    oftast inte jag heller
  • Cheri

äh.. ska möblera om sovrummet så jag för EN pysselhörna och inte två i varsitt hörn av rummet.. men inget blir bra  jag som vill ha en bra pysselhöööörnaaaaa Gråter

vääärldsliga problem...

• Cheri
    Sabika skrev 2006-04-23 12:19:25 följande:
    "Papprika" har fraktfritt (sista dagen idag) såg jag nyss...Jag tycker att det är lite synd när man inte kan spara varukorgen här man handlar på nätet. Igår var jag in på både Papprika och Scrapperiet och tänkte bestämma mig för var jag skulle handla, efter jag sett på ett TV-program som höll i en timme, och när jag kom tillbaka var bägga korgarna tomma... Fast... det var kanske tur det - jag hade väl inte kunnat välja antar jag!
    ja visst är det jobbigt??!!

Jag har ingen lust att gå igenom hela shopen en gång till sen så då skiter jag oftast i det, förlorar dom kunder på faktiskt!
  • Cheri
    Sagomamma skrev 2006-04-23 13:37:06 följande:
    Cheri:Rolling Stamp? Låter kul... Vad är de du använt den på? Har sett LO:n men fattar inte var du rolling stampat *och det är inte ens sent*?
    *s* Jag har stampat, de små lapparna, som det står "du är så" , "glad", "älskad" osv
  • Cheri

vem vill komma hit o tvätta mina föööööönsteeeeeeer? Räck upp en hand!!

Svar på tråden Scrapträsket