Inlägg från: Tingeling13 |Visa alla inlägg
  • Tingeling13

Scrapträsket

Men tjejer vad menar ni med att
    - då får man scrappat
    Jag har aldrig följt någon skiss och har nu 5 nästan fulla album (15 plastfickor i varje).

• Tingeling13

Aha det är fantasin som tryter.
    men det gör den självklart på mig med och då brukar jag surfa runt bland era fina sidor och hämta lite tips här och lite där och så sätter jag ihop dem.

Och då vill jag också tala om att jag har tagit go tid på mig att scrappa dessa 5 album.
    Det är nog nästan 2-2,5 år nu.
    min vännina har på samma tid fått ihop 12 schmockfulla album. Så jag är verkligen inte effektiv och det är kanske så att skisser kan sätta lite fart på mig. Jag ska verkligen ge det en chans.
    Jag försökte logga in på scrappiz men jag har tydligen glömt min ilogg för jag kommer inte in.
    Så nu kryper jag till kojs i stället.
    Ha det så bra och sov gott alla.

• Tingeling13

OT
    Cheri
    Ta en blöt handuk och värm den i micron (så varm som du står ut med) lägg den sedan i en plastpåse och i ett örngott lägg detta "varma" runt bröstet/brösten när du ammar nästa gång. Ta hjälp av pump om lillastumpan inte orkar suga ur allt.

• Tingeling13

Tack för berömmet Generad.
    Snygga och snygga vet jag inte om jag håller med om.
    Den gula på Annie gillar jag inte alls Fundersam men det är nog att jag inte gillar pappret för bilderna är ju söta. Men så är det man är inte nöjd jämt (i mitt fall nästan aldrig).

I mina nästa 5 fulla album är jag riktigt nöjd med 15 Skrattande och ca 25 tycker jag är fina resten är bara helt ok och en del rent av fula Gråter.

Men så är det, jag har betämt mig för att inte göra om några, dels för att man ska se hur man utvecklas och dels för att det kostar mycke pengar ändå, ska man sedan sitta och göra om dem man inte känner sig nöjd Förvånad med så blir det ju svindyrt.

• Tingeling13
    MAMMSY
    Jag vet ej varför jag inte är nöjd med den, men jag gillar den inte helt enkelt.
    Antagligen för att jag inte är så så förtjust i gult.
    Men å andra sidan så passar ju färgvalet och tagen jättebra med bildern, såååå ja ja det blir nog bra om ett tag när jag fått lite distans till den.
    Tack ändå! 
  • Tingeling13

VARFÖR???
    Är jag så korkad Gråter.
    Jag bor NÄRA Magnolia så jag hoppade in där idag och köpte 14 papper och när jag kommer hem och tittar lite närmre på kvittot så har de tagit för mycket betalt, IGEN!!!Skrikandes
    Att man aldrig lär sig, de är så respektlöst att ta för mycke betalt VARJE gång.

Vad i hela friden ska man göra åt detta. Fattar ni hur mycke extra pengar de tjänar på att ta några kronor/ tior (i mitt fall idag 11kr och för min vännina 16kr) för mycket från varje kund.

• Tingeling13

Är det någon som vet vart man ska vända sig om man vill anmäla en butik?
    Dels för att de inte har priser på sina varor (som den nu mera är lag opå) och för att de ALLTID gör fel.

• Tingeling13

Två nya Lo:s i mitt galleri.
    Lite dålig bildkvalite på en men man ser ju hur den ser ut i alla fall.

• Tingeling13
    Anne81 skrev 2006-04-27 19:48:06 följande:
    Hej på er har några frågor om plastfickor, hur många olika modeller finns det? vilka är bäst och mest användbara var köper man de billigaste? Jag tänkte skrappa 12x12

K&Companys plastfickor köper jag.

Det är en paket med 10 fickor och förlängningsskruvar och ligger mellan 69kr och 89kr och finns i de flesta butiker.
    Kolla på www.scraproom.se

• Tingeling13

Sagomamma

Grattis och lycka till.

Jag har laggt din sida i mina favoriter men jag vänta lite med att beställa. För du kommer säkert bättra på ditt sortiment lite.

Svara nu inte på detta i tråden med risk för fler varningar, har du någon kommentar till något ang din butik ta det via inbox (skicka meddelande) till den som skrivit.

Ja jag har bara hunnit scrappa klart två Lo:s denna vecka de ligger i mitt galleri. Ytterligare tre ligger för att bli fördigställda med lite text och sånt.
    Hoppas att jag hinner det idag.

Svar på tråden Scrapträsket