• Jen 82

Scrapträsket

Loppan79: har hört att de billiga på CO ska fungera alldeles utmärkt men att de kan vara lite tjockare så man kan få blanda ut med lite vatten, fast å andra sidan blir ju det ännu billigare!

• Jen 82

Jag fick paket från House of paper idag !! Beställde den 10 maj! Så ikvväll ska det pillas på papper o scrappas
    Ett foamstamp alfabet blidde det också (eller 2, lower & upercase) suzy ... Så nu måste jag med bege mig till CO...

Trollmossan: Skriver ut spegelvänt på baksidan av pappret och skär/kilpper sedan ut... Då blir ju bokstäverna på framsidan rättvända....

• Jen 82
    Jag ska gå på SkapaStockholm på lördag:
    Cheri
    Blue Vapor
    Jen82

Jag ska med gå, utan varken barn, barnvagn eller sambo

Sambon får vara hemma med minstingen och stora tjejen ska vara hos moffa !
  • Jen 82

Hittade en sk*tsnygg skärmaskin En ROSA! Dom ser ju så tråkiga ut annars och jämför man med min skalpell o skärlinjal ser den helt fantastisk ut
    sen så gick lite av vinsten till bröstcancer forskning

Trodde det skulle vara lite mer ebjudande priser men inte på det jag ville ha... Köpte ju ett suzy q foamstamp alfabet (både upper/lower) på house of paper för 7.98 dollar o på mässan fanns dom för 129:- st!!

Blommig: LayOut står LO för !

• Jen 82

Flaggar för nya LO's i galleriet! Kom in o kika o risa o rosa gärna!!

• Jen 82

Ang o handla på tradera så bör man nog vara ganska prismedveten, men annars så är det ju ett bra sätt att ibland hitta kap på!
    Såg för ett tag sen 18 st papper ur retroprints från dcwv som låg på 72 kr och hela blocket med 6 eller 8 sånna set kostar 129:- på panduro!

• Jen 82

Nån som har tips på vilken butik som kan tänkas ha oh baby girl och boy monogram??

• Jen 82

jupp i retro e det 6 st av 18 st olika mönstrade!

• Jen 82

De är ju från dcww o dom har block med enfärgade såväl som möndstade eller med teman, finns lite på skapas hemsida...

• Jen 82

längtans: Många använder primablommor, på väg in i många scrapbutiker eftersom att de varit slut för dom e rätt populär vad jag förstår ...

• Jen 82

skumpis! Jag med ! Blir ett sånt projekt varje gång man ska scrappa när det tar en massa tid o plocka fram o bort saker! Men snart snart kanske!

• Jen 82

miaIsL: House har stort utbud och vi fick våra varor snabbt, 2 el 3 veckor, men jag läste precis på scrappiz om en massa som hade dåliga erfarenheter av house...
    Jag har också beställt från Lifetime moments (har inte fått än men det var bara några dagar sen) och dom har jag bara läst gott om!
    Dom har också en jätte bra hemsida tycker jag! www.lifetimemoments.com

• Jen 82

Lifetime momensts är aningen dyrare än house men ändå billigare än Sverige, o man måste betala frakt, men över $75 är det billigare o jag som passar på o beställa MYCKET när jag väl beställer från USA kommer lätt över $75 dollar... Beställde papper, dekos och foamstamp alfabet o lite annat smått o gott!!
    Jag har som sagt läst mycket negativt om house på scrappiz men när jag o jenn79 sambeställde kom det som sagt fort och smidigt! Vi har känsaln av att dom håller på o lägga ner eller någonting för det kommer liksom aldrig in nya saker och dom verkar sälja ut olika märken... Fast det är ju bara en gissning ! ! !

• Jen 82

Fiffi: Har man deklarerat på nätet, sms el tfn o har skattekonto kommer dom innan midsommar (om man inte haft oturen o bli vald för extra granskning) ... Annars kommer de runt aug. . .

Svar på tråden Scrapträsket