Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket

Äh, sk-t! Den gick för 8:50 dollar och jag orkade inte hålla mig vaken...nåja, det finns fler...

• annika5064

Yes, snysop, ska kolla det...tack för info!

• annika5064

Lite fel, gå in på Blandat-Embellishments & doo-dads, där finns...

• annika5064

Gomorron tjejer!

Ser att det är flera av er som tappat lusten; kände på samma sätt för ett tag sedan...så jag bytte format; har nu gjort två minialbum och det går på ett kick! Man kan liksom inte göra för mycket på en sida, för det får inte plats...

Så, det kanske kan vara ett tips för att komma ur blockeringen.
    Heja, heja, heja!

Från en hurtfrisk, full av scraplust Annika
    *ler*

• annika5064

Loppan79:

Ja, 6*6 t ex - jättebra att ge bort i gåva! Jag köpte på Panduro. Det är 12 sidor att fylla och det går snabbt; jag håller alltid på med en stor LO i flera dagar, ibland veckor, innan jag är nöjd, men med de mindre formaten går det undan...flera st på en kväll!

• annika5064

Jag har gjort ett till mina föräldrar. Det är bara bilder på dem och Joel i olika situationer. Lade dem i kronologisk ordning...däremot inget tema vad gäller papper eller färger - fotot får styra och jag gillar färger!

Det andra är till min bror för att han alltid har fixat alla elektroniska apparater såsom TV, video, kameror till mig/oss för inga pengar alls!!! Ja, han har egen firma, men hur återgäldar man sådant? Jo, minialbum! Mycket uppskattat! Samma här, inget tema - fotot får styra färger.

Har redan givit bort dem, men ska be att få plåta av dem...

• annika5064

Vet inte om länken funkar, men sådana här förvaringsskåp är kanon; får plats massor av småattiraljer...och det har man ju en del!

www.jula.se/butik/default.asp

Funkar den inte - gå in på Förvaring - Hyllor, skåp, bänkar - Sortimentskåp

• annika5064

loppan79:

jo, det är klart att man måste ju öppna lådorna för att komma åt innehållet *ler*...men har man sakerna i burkar får man ju öppna locken ändå...och ja, man ser vad som ligger i! Annars är ju fiskedragslådor ett jättebra alternativ!

• annika5064

Och man kan ju hänga skåpet på väggen och få loss arbetsyta...och det är väl något vi verkligen behöver!

• annika5064

Tbulle;

Fotografera/scanna av bilderna och framkalla på riktigt fotopapper...

Om lignin:
    sv.wikipedia.org/wiki/Lignin

Jag har en skärmaskin från Jula; fungerar jättebra, lite stor dock...för övrigt använder jag oftast skalpell och metallinjal!
    Annika

• annika5064

Mitt senaste paket beställdes från www.scrapfun.se och innehöll rubriker till mååååånga LO:s, samt diverse annat utstansat, som myror, fotoankare, korsstygn etc...258 kronor har jag för mig att det blev...

Och JA! Cratepapperen är bara sååååååååå snygga! Det finns också i min nästa beställning, samt hörnpunch, foamstampalfabet Mixed, ännu fler färgade fluidchalks - jätteskoj med färger! Och så skulle jag vilja ha en cirkelskärare, massor av mängder med alfabetstickers (j-dra limmande av Q!) det här stämpelalfabetet;
    www.minneskatten.se/butik/index.php&cPath=179&products_id=782 och sist men inte minst en Silent Setter...

Tja, det var min lilla önskelista...

• annika5064

liinda;

kan du kanske sätta "limplupparna" tätare?

• annika5064

Jag bara måste länka till denna sida...massor av enkla LO-skisser som tips om man fastnar, vilket man väl ofta gör...

www.dailysketches.com/

• annika5064

Kanske kan du hitta inspiration hos den här fantastiska scrapparen...älskar hennes LO:s

• annika5064

mamma, imorgon skickar jag iväg en beställning på alfabetet och Silent Settern, jag med! Skattepengar!!!!! Ja, snart i alla fall...Yippiii! Behöver nog lite papper också...och lite alfabetstickers...och fluid chalks i olika färger...det får det bli!

• annika5064

Mammsy, tror det var du som undrade om Sweet Pea Alyssa;

www.scrapbutiken har hela set, såg jag...om det kan vara något?

Svar på tråden Scrapträsket