Scrapträsket
Jag har också funderat på varför det inte finns en trådstart... en sån där liten knapp kan de väl lägga till?!
Tar de emot synpunkter på betaversionen nånstans?
Jag har också funderat på varför det inte finns en trådstart... en sån där liten knapp kan de väl lägga till?!
Tar de emot synpunkter på betaversionen nånstans?
Just det Mammsy! Twopeasinabucket heter det ju! Där kan man sitta några timmar...
Vilket härligt väder det är idag; snöblandat regn som öser ner! Då kan man sitta inne och mysa=surfa & pyssla (och man behöver inte ha dåligt samvete över att man inte är ute i det fina vädret).
Skumpis: Vad menar du med texter? Jag har inte heller nån Qvaddetnuheter eller några foamstamps
Däremot har jag ett sjuhesikes tålamod med att sitta och klippa/skära ut en himla massa små bokstäver i papper... konstig hobby man skaffat sig
Kan inte du öppna en butik som har allt så looovar jag att handla hos dig! Jag tycker också det är jobbigt att handla grejer både här och där... ibland känns det som att hälften av pengarna går till frakt. Tänk vad mycket annat man skulle kunna "få" istället... deam on!
Jag vill också ha det! Tänk vilken lyx det vore med mycket obruten tid, så man kan sitta i fred och fnula en lång stund och låta inspirationen flöda... Skulle så gärna vilja göra klart halvfärdiga grejer som ligger och dräller så jag kan börja med nytt! Tiden går ju alldeles för fort.. gah!!
Tar en paus ifrån pysselbordet...
Funderar lite på det här med "en egen stil"...
Hur gööör man för att hitta sin egen stil?? Scrappar massor, gör av med massor med material och kommer på vad man trivs med, eller??
Om man tex gör skissutmaningar så blir väl stilen på LO:sarna väldigt olika?
Ska man öht tänka att stilen ska gå igen genom ett helt album eller blir sidorna som de blir lite hipp som happ??
Är man lite trött och sliten så dyker konstiga funderingar upp
Det är ett bra svar! Jag tänker efter så förbannat mycket före bara!!
Funderar på om det blir plottrigt, oroligt och stökigt om det blir för mycket av det goda och helt olika sida från sida??
Önskar jag visste!!

Dags att krafsa vidare bland papper och grejs! Ha en god och kreativ natt!
Hej Meli!! Welcome back!!
Grattis Mammsy! Hoppas du får en underbar födelsedag! Den har ju börjat härligt!!
Kan inte din sambo tipsa min sambo om bra prisenter??
Hej Blue Vapor! Undrade just vart du hade tagit vägen...
Har saknat dig!! Hoppas NI har det bra!
Snart kommer du ut ur bebisbubblan ska du se... ha det så gott tills dess!
Hjälp!! Hittar inte dreamcottage/magnolia längre?? Vad har hänt? Eller är det jag som är knasig nu igen??!
Matriark: Tack för hjälpen! Har lite att reda ut med magnolia om man säger så...
Nu har jag spanat in Wishbladen... men jag förstår inte det fina i kråksången? Först ska man köpa den dyra grejen, sen måste man köpa fonterna för sig och det kostar 70 dollar för 2-5 fonter??
Man kan köpa många fina skalpeller för de pengarna...
Ang. wishblade: Jag trodde också att man kunde skriva ut allt/alla fonter, men när jag läste på wishbladesidan blev jag fundersam:
"Choose from fonts and shapes in the Wishblade Design Library"
tänkte att fonterna man använder kanske är nån sorts mallar som man sätter i maskinen på nåt sätt?? Vet du något om det Bobline? Forskar vidare...
Något har hänt med vårt tangentbord... en del bokstäver ramlar bort så ibland kan det bli lite knas!
Marajjah: Åh vilken spännande post du fick i din låda idag!! Tell me more, tell me more! Vad tycker du om "Encyklopedia of scrapbooking" ?? Ska jag lägga till den på min önskelista? Det är väl bra om magen växer snabbt nu, så att du får ett ordentligt bokstöd??