Inlägg från: bitte71 |Visa alla inlägg
  • bitte71

Scrapträsket

Skumpis: jag köpte ett 12x12 på Scrapbutiken för 199:-, men nu när jag kollade så var de slut Men de kanske kommer in där igen förhoppningsvis - fast du kanske har beställt redan? Det var iaf med skruvar.
    Man måste väl kunna köpa till förlängningsskruvar för att kunna sätta in fler plastfickor eller?? Jag tror att det kommer att behövas till lillans album nämligen...

Ellisen: javisst glömmer man bort det när papperen kommer - det är ju så kul att få de där paketen!

Själv var jag på Brunsons igår och köpte magnetstämplar - och jag fullkomligt älskar dem!
    Ha en bra kväll!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • bitte71

Jaha, nu har jag kommit på två saker jag inte kommer att klara mig utan när jag scrappar: magnetstämplarna jag köpte i torsdags och chalk!

Nu finns det två LO:s till i mitt galleri: jag är nog helt irrationell vad gäller scrappandet för jag scrappar inte i kronologisk ordning... Nu har jag gjort en om lillans första månad och en om hennes tredje månad (vilket jag hade gjort tidigare - den första jag gjorde - men den är så ful så jag gjorde om den ) Jag tror att jag bara tar de korten jag känner för och just nu hade jag nog inga direkt från månad 2 så därför blev det ingen LO om det!
    Jaja, välkomna in iaf och kommentera gärna!

• bitte71

Nu har jag lagt in tre nya LO:s i galleriet om någon är intresserad!

• bitte71

JAg vill ju oxå beställa från House of Paper - men är fattig som en kyrkråtta för tillfället
    Har meddelat sambon vad jag vill ha i födelsedagspresent iaf (fast det inte är förrän om 1 ½ månad...): presentkort på Brunsons scrapbooking... Så det hoppas jag att jag får!

Ska sukta vidare på House of Paper nu så jag vet vad jag ska beställa den dagen jag får råd!

• bitte71

Fnyz: fluid chalk tycker jag mkt om och så mina magnetstämplar som jag köpte för två veckor sedan!

• bitte71

cid: det är lite svårt att säga tycker jag för oftast finns inte allt man vill ha på samma ställe... Men www.scraproom.se tycker jag är bra: snabb leverans och stort utbud. Dessutom kan man handla på faktura där! Sedan har jag handlat från www.scrappics.se - stort utbud av papper tycker jag men kanske inte så mkt dekorationer och sånt.

• bitte71

Jippie, så glad jag blev nu då - vann precis en budgivning på Tradera: 22 papper Basic Grey för 92 kronor! Det är väl hyfsat billigt eller räknade jag fel? De kostar väl 7-8 kronor annars styck? Jaja, fina var de iaf: från Phresh and Phunky bla.

Loppan79: jättefint kort! (Jag var inne hos dig innan fast inte inloggad - så det står nog "gäst" i besökslistan )

• bitte71

Åh, den där sidan var ju toppenbra med alla skisser! Tack - vem det nu var som tipsade om den Kan tänka mig att det kan vara bra att ha en skiss om man får scrapblock!
    Har inte orkat scrappa så mkt på kvällarna nu (är medlem i "bebis som vaknar senast 5.30"-klubben så jag har varit rätt trött... ).Men jag håller iaf på med en dubbel-LO nu av korten från BB - så vi får se när den blir klar!
    Idag hoppas jag få paketet med papper som jag ropade in på Tradera: 22 Basic Grey! Tjohoo! Sedan väntar jag på ett paket också från en viss butik på nätet (eller hur Sagomamma? *blink, blink* )

• bitte71

Åhh, jag fick mina papper på posten idag *glädjeskuttar*: tänk att man kan göra så fina papper som Basic Grey gör. Det var 22 papper: 4 sublime, 6 lollipop, 9 motifica och 3 phresh and phunky!!
    Sedan fick jag ett paket från scrapbookbutiken oxå: snabbt jobbat Sagomamma! (eftersom jag beställde igår). Tack för det! *vad kul det är med scrappaket*

Så nu funderar jag på om jag ska scrappa eller vika tvätt medan lilltjejen sover *svårt val*

• bitte71

Loppan79: Basic Greys papperkollektion kostar ca 180:-, finns de flesta hela kollektionerna på www.scrappics.se ! Då ingår 18 papper, bokstavsstickers och tags.

Svar på tråden Scrapträsket