Scrapträsket
2xA
Man kan även som du skrev taf örsta bokstaven i rubriken med denna och sedan resten med mindre foamstamps/annan stämpel.
2xA
Man kan även som du skrev taf örsta bokstaven i rubriken med denna och sedan resten med mindre foamstamps/annan stämpel.
Cheri
Jag har hållt på ca 1 år, men första 7 månaderna shoppade jag mest samt tog hand om en bäbis så det är först den senaste tiden som jag börjat göra lite kreativa saker av alla saker som ligger här hemma
.
Mem, jag ser en trådstartspil på denna sida.... konstigt att det är så olika!
Har i alla fall varit på Papprika och handlat lite idag, blev inte så mycket eftersom jag har 2 månadspaket på G in. Är riktigt STOLT över mig själv att jag kunde hålla igen på pengarna!
scrapbutiken.se har faktura!
Cheri
Stackare! Jag hade en hel del mjölkstockning också. Det är ju fruktansvärt!! Jag fick i alla fall veta att om man får det en gång så ökar risken jättemycket att man ska få det igen. Så, man måste då vara extra noga med att inte sitta i drag osv.
Ett tips är att ta ipren eftersom det även är lite inflamationshämande (Stavning??)
Tror jag lyckades få det upp till 7-8 gånger (ordentligt med feber och stora knölar i bröstet), behöver jag säga att jag oroar mig för amningen inför ett ev. syskon?!?!
Pysselgalningen
Alltså, jag bor inte i Umeå nu men hoppas på att få flytta tillbaka en vacker dag!
På scrappiz.se finns ett gäng Umetjejer som träffas å fikar ibland. Jag brukar hänga på dem då jag åker upp!
Cheri
Jag hittar inte dina LO´s, vart har du dem här på FL??
Jamen se där!! Hur trög är inte jag då! TACKAR för informationen.
-springer genast till Scrappiz-
Visst har Ni sett att det ordnas en stor Scrappträff i Umeå helgen 12-13 maj?? Mer info finns på Scrappiz!
Jag har precis bokat flyg och ser fram emot en helg i Umeå med scrapp!
2XA
Neeej, va trist!! Det är väl typiskt att det blir så!
miiha
Gå in på "forum" - "scrappträffar och mässor" så hittar du tråden! Vore jättekul om du oxå vill hänga på! Vi verkar bli jääääätemånga!
Tänkte bara titta in en sväng och önska en GLAD PÅSK till alla underbara Scrapptjejer!
Är på semester men försöker hänga med i tråden ändå!
Om det är någon som är i köptankar så har Pysselpunkten fraktfritt idag tom imorgon!