Scrapträsket
Cia jag tycker oxå att vi väntar med å ladda upp skissbilderna
den som väntar på nått gott...
Cia jag tycker oxå att vi väntar med å ladda upp skissbilderna
den som väntar på nått gott...
Nix har inget direkt att invända
som jag skrev tidigare i tråden är det ju upp till er att tolka den, sålänge man ser att man använt skissen i grund å botten
När jag röstar efter skissutmaningar brukar det bli den jag tycker mest om, fast jag kollar även på hur dom har använt sig av skissen å den som har gjort nått kretivt av den brukar fastna i mina ögon ![]()
Nu har jag lyckats jaga rätt på en fotograf
så dom som vill kan titta på min variant av scrappiz skissutmaningen i mitt galleri ![]()
Ohhhhhhhhhhhhhhh Cheri måste oxå ha en sån nuuuuuuu Me blont hår
Med Malin namn
Tack alla som har skrivit så snälla saker om min LO
Vem vet: Ta en titt i början av tråden där finns en hel lista med allt du kan behövas veta
å gör det inte det så svarar vi gärna
Lycka2 : Ni ingen anmälan behövs, den ska vara färdig nästa söndag för att vara med i omröstningen
hoppas du hinner
ju fler som e med desto roligare!
Bv
fniss precis så där kände jag med, tillslut var jag nästan ledssen över att hon inte ville komma ut.. fick för mig att hon trodde att jag skulle bli en knäpp mamma å att det var därför som hon valde att stanna kvar där inne.. man tänker många konstiga tankar när man e gravid
Jag ska faktist göra en svart LO med BG papper om en liten stund.. får väl se hur det blir, ska ju ha lite andra färger oxå förståss...
Fniss har vi nån sorts telepati härinne i scrappträsket eller
eller umgås vi så mycket med varandra att vi börjar tänka lika
Grrrrrrrrrrr.. har blivit lite kär i Lotta.r:s helt underbara stämplar "bland prinsar å prinsessor" å dom finns ju bara hos Magnolia..
Bv: Å ja dom me jordgubben å d ja jag vet *dregglar* dom vill jag oxå ha
har inte beställt själv men efter att jag hade pratat med dig om det så fickjag höra såååååååå många som hade haft problem med om så himla tråkigt