• snysop

Scrapträsket

Onaj! Jag som också köpt lite dyra akrylfärgsflaskor... Jaja, man får väl trösta sig med att de är snygga.........

• snysop

Nån som köpt en QK-tång från USA? Vartifrån och vad gick frakten på och köpte ni något mer samtidigt?

• snysop

Glyfen,
    Nä, köpa fonter behöver du inte. Finns massa gratis på nätet.

Som jag fattade det med Wishblade är att du kan skriva ut vad du vill... alla dingbat-fontfigurer osv. *VILL HAAAA*

• snysop

Weee! Idag kom en massa roliga paket!! Fick bl.a Silent Settern jag beställt från ebay! Kostade hela 138 kr inkl frakt! Sen väntar ett paket från Pysselpunkten på mig hos posten... Jippiiii!!

• snysop

Weeee! Idag kommer ett paket lastat med retroblomstansen!! Har längtat efter denna stans så länge...

• snysop

Har sett folk göra jättesnygga grejer med dem... typ målat dem med krackeleringsfärg m.m.

• snysop

Loppan, kolla min länk till Scrapaddicted.

• snysop

Loppan, har samma problem här... Jag tar ut minimiininininimum med pengar för att spara dagar och så går maken och blir sjuk... 80% av hans lön i 3 v. KUL! Vad skall jag köpa scrapsaker för nu?!?! *hehehe* skojar bara förstås! Som tur var hann jag beställa lite grejer på den "förra" lönen.

Svar på tråden Scrapträsket