Inlägg från: malinka2 |Visa alla inlägg
  • malinka2

Scrapträsket

mammaismåland: jag TROR att vixxan har mycket metall dekorationer, kika där (annars så har en hel massa annat fint!!!)

Jag har en STOR klumpig skärmaskin som är ärvt av en glasmästare *flinar* det skulle jag aldrig klara mej utan fast jag funderar på att köpa en sån där lite, vet inte måtten på dom men det skulle va smidigt när man bara skör spillbitar o gör kort...Fast å andra sidan är min önskelista låååång o plånboken rymmer nog ifrån mej snart....

Måste fråga en till sak *nyfiken i en strut*. I era senaste paket, vad innehöll dom? Nästa inköp vad blir det?

Mitt senate var tv-shop fast det räknas nästan inte...annars var det från minneskatten ett jättefint album+ papper o rubons.

nästa inköp blir en massa vit bazzill ( har typ två vita kvar...) refill till min creamy brown, mer cratepapper (visst är dom UNDERBARA?!?!?!)o fler bokstäver...

• malinka2

Nejmen jösses vilken stavning jag har *skäms* snubblade lite på tangentbordet tror jag

• malinka2

2xA; har vart inne på house of paper men inte vågat klicka på köpknappen. Funderar på hur det funkar med bet. Jag har inget Visa utan brukar betala med sånt där tillfälligt internetkort. Dras pengarna på en gång när man beställt eller hur funkar det?

Deras priser är ju alltför bra för att missa

Annika5064: Oh det alfabetet vill jag oxå ha!! Gillar minneskatten, hon är himla gullig Mikia!

• malinka2

mkk: finns massor av länkar på scrappiz till stämpelshoppar 8rubberstamoing) min favorit är nog "poppes shop" kolla där!

• malinka2

Hmm jag o mitt tangentbord...rubberstamping heter det ju!

• malinka2

jag kör stämpeldynor, har använt både distresser, fluid chalk o vanliga dynor. Har akrylfärg oxå o det blir ju snyggt fast jag är lite lat av mej blir nån gång ibland.
    Tycker det fyller två olika behov, använder mina akrylfärger när jag scrappar färg glatt o dynor när jag scrappar i dova toner (vilket jag nästan alltid gör *s* )

• malinka2

mamma i småland: altered? Scrappa gamla lådor, burkar, snygg anteckningsbok, dagbok, pennställ eller gör kort? Dörrskyltar, mapp till räkningar, toaskylt, tavla på toa osv osv osv hmm finns MASSOR av kul att scrappa utan foton! Själv håller jag på o klär en godislåda med papper (fotofix fäster inte bra )som jag tänkte ha mina stämpledynor i. Alltid har man nån låda eller bok att dekorera!

• malinka2

Jemmah: Vet tyvärr inget om shoppar i Manchester men jag måste säga JÖSSES en så söt liten unge du har! Charmtroll!!

/Malin som sååå gärna vill ha en till lite skrutt, bearbetar gubben för fullt

• malinka2

tr3z: Oh vad jag känner igen det där! VILL scrappa o tänker hela dagen på vad jag ska scrappa på kvällen, sen väl vid scrapbordet blir det inte alls som man tänkt o då tappar jag lusten...har fått till EN Lo nu på en bra lång period, däremot börjat på kanske 10......

• malinka2

jag har ett litet fast album i nåt konstigt mått (typ 20x15) tänkte börja i det o se om inspirationen dyker på...Kankse går det bättre om man byter format ett tag, tänkte inte ha foton på alla sidor heller utan låta det blir som det blir...Ett album till mej o inte till allmänt beskådande , kankse kan det ta bort prestationsångesten
    Lycka till för dej tr3z!!

• malinka2

bitte71: kolla på pappersbiten, där har jag sett!

• malinka2

Fnyz: jag tycker pappersbiten är en toppen affär! Hon är jättegullig, snabba svar o snabb leverans! Rekomenderar!

• malinka2

behöver lite hjälp av er. Ska sälja min rosa tång, den är i bra skick o allt men hur mycket är den värd? Vad skulle ni betala?

• malinka2

Jag är smått halvgalen i crate paper!! Alltså förrut var det BG o Junkitz som var favvisarna men crate slår till o med dom Har alla men vill ha MER!! Undrar om alla som finns säljs i sverige?

• malinka2

Alltså denna var bland det snyggaste jag sett!! Bitte71: Du blir inte ensam om att scraplifta

Svar på tråden Scrapträsket