• snysop

Scrapträsket

köp prylar... då blir man sugen!! fick hem retrostansen och den var man ju bara tvuuugnen att testa. Men, om man redan har allt så blire svårt...

• snysop

Vad är fotofix? Är det de där små klisterrutorna från t.ex 3L?

Jag använder genomskinliga fotohörn till bilder jag är extra rädd om. T.ex foton från när jag var liten och bilder som vi inte har några negativ till. Utprintade digitalfoton som jag har backupat flera gånger om använder jag de där små klisterrutorna till.

• snysop

Jag har precis blivit med ett par stansar och de går inte att leva utan. Stora retroblomman, men även "tag"-stansar är bra att ha. Kolla under "stansar" på www.scrapaddicted.se. Himla käckt att kunna göra blommor och tags av vilka papper man vill.

Men absoluta måsten är:

Silent settern (öljettsättare som inte låter något, perfa om man har bebis hemma)

Skärmaskin

Något att limma fast saker med. Är inte jätteförtjust i ZIGs blåa limpenna och inte heller i 3L's Easy Mounter (minilimrutor i en liten apparat).

• snysop

Skumpis, jag hade problem med min från början... Men egentligen är det inte "den" fel utan mitt! Rullade från fel håll TROTS att försäljerskan sa att man MÅSTE ha 3L-texten mot sig. Men efter det har den blivit mongo, även om min make lagat den hundra ggr... Får nog ge den en chans till...

• snysop

Nä, stansar med änglar, tomtar osv har man ingen jättenytta av... men blommor, tags osv är bra att ha.

• snysop

Ja! Gluedots är bra!! Perfekt till pyttegrejer, paljetter och en massa annat smått.

• snysop

Scrappar ni ALLT? Har t.ex 200 foton från en Malaysiaresa i ett vanligt album som jag aldrig kommer scrappa.

• snysop

Vad skönt att man inte SKA scrappa allt... Hade blivit tidernas tjockaste album med 200 foton... för att inte tala om hur dyrt det hade varit!

• snysop

Hur sjuttsingen syr ni i mitten av 12x12 lo's? Når man verkligen dit med en symaskin? Har inte testat ännu...

• snysop

Har ni någon speciell nål? Att ställa in så att stygnen blir lösare vet jag...

• snysop

Jag har en silent setter, köpt på ebay för runt 140 kr inkl frakt. Jag tycker den är kanon, den låter ju inget.

• snysop

Billabong, gör hålet först sen sätter du i öljetten.

• snysop

annika5064, du kollar med dem vad frakten blir innan du lägger bud hoppas jag? Vissa hävdade att frakten skulle gå på 16 dollar, medans en annan sa 6 dollar, gissa vem jag lade bud hos.

• snysop

Min silent setter fick jag för hm... 140 inkl frakt.

• snysop

Jag vill också ha en STOR tag-stans!! Någon som är över 10 cm hög... Vill kunna skriva lite längre texter på den.

Svar på tråden Scrapträsket