Inlägg från: Lingonflickan |Visa alla inlägg
  • Lingonflickan

Mystjejen: Låter kanon tycker jag. Bra att du är så strukturerad med tanke på tiden. Tänk om man vore det. Hrm (Det kommer allt för ofta efter hand...)

• Lingonflickan

Åh, idag kompaketet från TV-shop. Synd bara att jag har haft mycket att stå i inför helgen och inte ens hunnit titta på det än.  Ledsen Köpte en blå fluid chalk idag i en affär för konstnärsmaterial. 30:-. Lite dyrt när man vet vad de kostar på Internet men jag ville ju ha den NUUUU, och slapp i alla fall frakt. Har börjat ge mig på att använda mer mönstrat papper. I huvudet och min planering var den görfin, men nu när den nästan är klar känner jag mig misslyckad.Ledsen Ni är så duktiga allesammans. Den här vågar jag väl knappast visa för er...

• Lingonflickan

Hej alla. Hu vad ni är flitiga. Har varit i Halmstad sen i torsdags. Var självfallet inne på Brunssons. Hittade även fina dekorationer på en Kodak-affär där. Nu har jag alldeles för mycket grejor. Måste sluta shoppa! 

Jag har en bekännelse: Jag är scrapoholic! Jag tänker hela tiden på scrapping och när jag ska komma åt att scrappa.

Har lagt ut en LO i galleriet för dem som kan se den.

• Lingonflickan
    Marajjah, tr3z och ni andra. Angående mina LO:s är de synliga för dem jag har i min adressbok som jag försöker uppdatera mellan varven. Det är egentligen inget speciellt med att vara med där men jag har varit väldigt självutlämnande här på FL och vill inte riskera att röja min identitet - med hänsyn till min familj - och det innebär att jag måste vara säker på att den som ser inte kan känna igen mig utanför FL. Det är inte illa menat alltså och jag har absolut inget emot dem som inte kan se mina LO:s (snälla tro inte det), men vet för lite om dem för att kunna vara säker. Hoppas verkligen inte att ni tar illa upp.
  • Lingonflickan

Billabong: Vet inte om det går få reda på nåt den vägen men har du kollinr på avin kanske du kan gå in via postens hemsida och söka paket. Borde kanske stå nåt om avsändare där??

Minns ni att vi pratade om pappren som sitter i albumens plastfickor? Köpte en syratestarpenna eller vad det heter och testade. Det finns viss syrahalt i dessa. Tänkte att det kunde vara bra att veta.

• Lingonflickan
    ÄlskarDante: Från en relativ nybörjare (med alldeles för mycket prylar och aldrig det jag behöver Fundersam) Det är nog bra idé att börja med ett urval av enfärgad cardstock (finns i förpackningar med olika färger) samt ett fåtal mönstrade papper som matchar. Sedan gluedots och mounting squares. Vad gäller övriga dekorationer är det bra att spara små minnessaker som du förknippar med händelser du tänkt scrappa.  Vad du än gör så sträva alltid efter att det ska vara syrafritt! I början får man nog - om man inte är så där vansinnigt välstrukturerad - ställa in sig på att behöva komplettera små detaljer.
Svar på tråden Scrapträsket