Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Scrapträsket

USCH, jag köpte nåt papper på Skapa som STINKER tant här........ kanske kul ibland, men inte just ikväll...

• Blue Vapor

Glyfen - hehe, jag hoppas kunna upprätthålla hobby-spiriten! Ska sambon ha valuta för sitt smart inköpta träningskort så ska väl ändå JAAAAG få göra nåt också!?

Usch, jag blir så TRÖTT på mig själv.... jag kan ALDRIG välja papper - varför kan jag inte det??? Det tar ju flera dagar jämt... Jag är så himla petig...... Nu är jag på väg att kolla en fjärde färg/mönster-konstellation för kvällen.. suck.

• Blue Vapor

Suck..... struntar i den fjärde hysteriska färgställningen och tar fram en kommunaltrist femte.... man kan ju faktiskt skriva ut journalingen i färg... kanske... *våndaaaa*

NÄE, jag går och sover!

• Blue Vapor

Hur svårt kan det vara att hitta rätt grått papper?? Blir helt tossig här.....

• Blue Vapor

Jag tror jag har värkar..... eller tror, det HOPPAS jag verkligen att det är, så det inte är på skoj detta onda! 5-6 minuter mellan, 1 minut långa........ vi ska nog ringa förlossningen innan vi "går och lägger oss" , så vi har lite koll.

Jag som skulle scrappa första ULet?! Med mitt gråa redan skurna papper!!

• Blue Vapor

I onsdags kl 10.52 kom vår lilla Linn Johanna upp på min mage efter en hyfsat bra förlossning! Vi har nästan precis kommit hem, men jag har blivit jätteförkyld, har feber och hosta och är ju allmänt spaghetti, så jag återkommer om några dagar tror jag.... då jag orkar sitta rakt helt enkelt

*kram*

• Blue Vapor

Hehe, hej hej allihopa! Jag är världsasämst på att ens knäppa igång pc:n nu för tiden! Försöker febrilt lära känna min mjuka lilla Linn, det går väl sådär, HAHA! ;-D GUD vad jag vill sova och jösses vad jag önskar att jag hade ett liv som gick parallellt med detta nya Det är så mycket man vill hinna med ju.... har nu lyckats få Krypet att sova i fem sekunder utan mamma, så då får man passa på att kasta sig in på Nordea och snällt pitala en elräkning som jag tydligen missat helt och hållet *oj* .... ska försöka hinna klippa en remsa randigt papper här också, till LOn jag hållt på med i en månad nu och ja just ja, vi ska försöka hinna äta också.. och klura ut hur bärselen funkar så jag kan få använda två armar till annat än att bära bebis framöver!

Men jag lever i alla fall! Och i maj ska jag minsann gå på scrapmässan som jag hört att Skapa ska ordna?? Om jag så ska ha på mig skogshuggarlurar så ska jag dit med barnvagnen!

Hoppas alla mår bra!!

• Blue Vapor

Hojtar in och talar om att jag lever igen! Har inte varit inloggad på tusen miljarders år och dar...
    En del av er vet redan att linn inte sover på dagarna, så jag har lite svårt att göra annat än att underhålla henne.... urk. Får väl vara tacksam över att hon sover nattetid dock!

Ska lägga upp några nya foton samt det ENDASTE scrapalster jag lyckats fnatta ihop under den här tiden! En till LO är på ingående dock, ska försöka skriva ut journalingen ikväll, jagar lite sista fakta bara!

Minialbum är skitkul!!

Scrappa duktigt tjejer! Jag kommer igen!

• Blue Vapor

Theodoris - det funkar alldeles utmärkt att skriva ut på datorn! Kör på bara!

Cheri - skulle just fråga lite smått om någon mer ska dit... jag kommer smyga omkring där med barnvagnen..hoppas det är ganska mycket mer rymligt än var det var på HRC i höstas.... Blond tjej med svart Bugaboo, det är jag det! och en uttråkad sambo i släptåg... hehe.

• Blue Vapor

Jag måste ha med mig Linn i vagnen på mässan för att jag måste helt enkelt TRÄNA på att våga göra saker.... jag känner mig inte riktigt som en av mamma-ligans medlemmar än, så jag tänkte växa någon mental cm till i helgen! Nu ska jag försöka pyssla lite... innan JAG däckar

Svar på tråden Scrapträsket