Scrapträsket
MAMMSY
Jättefin!!
MAMMSY
Jättefin!!
MAMMSY
Vilket fint kort. Jag har inte kommit igång med någon korttillverkning, tänker alltid att till nästa högtid, så ska jag göra ett själv, sen går tiden och så går jag och KÖPER ett färdigt *skäms*
Loppan79
Det beror på om du har annat att skriva istället, eller om det är speciellt bra för jobbet du söker.
Jag hade nog nmt det ändå, för det är ju fakstisk något man gör, du kan ju skriva Scrapbooking, att det är att arrangera fotoalbum med papper och dekorationer så att varje sida blir som ett konstverk i sig, eller något i den stilen.
Loppan79
jag tror det låter bättre om man har något ändå....
MAMMSY
DET kan man utelämna, men så framhäver man det här med skapande, pillighet, noggrannhet
MAMMSY
Vad kul att läsa ansökningar, hade jag velat. Men ibland kan det nog vara så att personen inte vill ha jobbet, men man får sig nog några rejäla skratt
MAMMSY
Vad kul att läsa ansökningar, hade jag velat. Men ibland kan det nog vara så att personen inte vill ha jobbet, men man får sig nog några rejäla skratt
Sagomamma
Ibland kommre inte sakerna fram dagen efter har jag märkt, fast det står så på lådan...
Jo79
Ge det nåogn dag till först, för det första kommer det inte alltid fram dagen efter, har man märkt nu när man skickar mycket.
Och för det andra kan det ta någon dag extra för skrymmande brev, har ingen aning om varför, kanske för dem som ska hämta på "posten" jämfört med dem som bor i hus....
vilka är era favvomärken på scrappapper just nu?
Börjar gilla chatterbox mer och mer, de nya collectionerna speciellt
Jag har inte fått någon personlig bekräftelse från Scrapshopen, hade ju beställt en stor Retrostans för snart en vecka sen, så nu bill jag avbeställa den och beställa den från någon annanstans.
Någon som vet vem som har den?? Vill ha!!!
Johannapanna
har du email dit?
Johannapanna
inte email, utan hemsideadress menar jag så klart
Matriark
Nej, jag är lite irriterad, själv så kollar jag ju mina mail varje dag och skickar personlig bekräftelse, så man förväntar sig samma service överallt. Men har du betalt in 800 för en vecka sen, så tycker jag verklgien att du ska ringa henne och kolla!
Om du beställt från utlandet, så kan det ta längre tid, ibland fastnar det ju tyvärr i tullen.
Stackars dig, vilken otur du haft.....hoppas du får något paket imorgon i alla fall
2xA
Jag har med mailat flera gånger, men nu ska jag maila för sista gången, att jag avbeställer tyvärr.... det är inte så att de står på sidan att hon är sjuk, eller något sånt förresten? Jag vill ju HA retroflowerstansen.
Johannapanna
Tack, nej, jag bor utanför Malmö, så det hade blivit lite dyrt
Johannapanna
Tack, nu har jag beställt
Den fanns kvar i shopen, hoppas den finns på riktigt med
Marajjah
Jag har den som heter ash leaf, använder den fortfarande, gillar, har en mellan och en liten
Ett postboudnalbum kan jag rekommendera, då har man sina LOs i platsfickor och kan flytta runt dem ock de skyddas från kladdiga fingrar,
Det finns massor av butiker, kolla på www.scrappiz.se
DAGS FÖR NY TRÅD
Denna går ju snart ut
Jag kopierade helt fräckt Cias TS här och hennes första inlägg
Så ses vi här tjejer:
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m10067803.html