Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket

*spännande*

KUL initiativ till detta MAMMSY!!!

• Skumpis

Stackars dig trez Ta det lugnt om du kan! Fast du kanske har miljoner andra saker att göra ikväll...

*det lär inte bli slagsmål om vem som ska hålla i nästa veckas omröstningstråd*

• Skumpis

Någon som har använt foamstamps på någon LO som ni har i galleriet? Visste inte att jag skulle vara tvungen att välja typsnitt också Nu vill jag ju ha alla!!! *så klart* Vill gärna se hur de ser ut på en LO.

• Skumpis

Jo79 - Jag tror att det är de jag använde idag. JÄTTEFINA Ska kika in hos dig också...

• Skumpis

trez - Du har gjort ett bra jobb!!!

Marajjah - Tråkigt att du inte hann Men trez gjorde vad hon kunde och tiden hade faktiskt gått ut. Jättetråkigt iallafall eftersom du skyndade sig så

• Skumpis

Jo79 - Jag skulle också behöva surfa mindre

• Skumpis

myskatt - Jag är också skiss-slav

• Skumpis

För mig passar skiss bra eftersom jag inte får ändan ur vagnen annars Men sen gillar man ju olika skisser olika mycket. Jag tänker aldrig mer göra en skiss jag inte gillar. Hade stoooooora problem med Scrappiz skiss idag medan jag tyckte det var jättekul att göra ZaraÖs skiss

Stod det inte foto/foton på denna skissen?

• Skumpis

Det här var första gången jag följt en skiss också. På en vecka har jag gjort 3 LO. Det är mycket med tanke på att jag bara gjort 8 i hela mitt liv Tävlingsmomentet, spänningen att se hur andra tolkat, tidspressen osv fick mig att resa mig från datorn. För mig är nämligen scrapping min andra hobby. Datorn är nr ett

Svar på tråden Scrapträsket